וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מטוסי חיל האוויר תקפו יותר מ-120 מטרות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 18:39

בחיל האוויר השלימו מטס אווירי רחב היקף בדרום לבנון. מטוסי הקרב תקפו במשך שעה ברציפות מטרות של יחידות בארגון הטרור חיזבאללה, בהן מטרות של יחידות גיאוגרפיות של חזית הדרום, מטרות של כוח רדואן, מערך הטילים והרקטות ומטה המודיעין של חיזבאללה בדרום לבנון

״אנחנו נגיע לכל אחד ולכל מקום״: מטוסי חיל האוויר בחיסול חסן נסראללה ומפקדת חיזבאללה בלבנון/דובר צה"ל

צה"ל דיווח כי מטוסי חיל האוויר השלימו היום (שני) מטס אווירי רחב היקף בדרום לבנון. 100 מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במשך שעה יותר מ-120 מטרות של יחידות בארגון הטרור חיזבאללה, בהן מטרות של יחידות גיאוגרפיות של חזית הדרום, מטרות של כוח רדואן, מערך הטילים והרקטות ומטה המודיעין של חיזבאללה בדרום לבנון.

צה"ל מסר כי התקיפה נועדה להעמקת הפגיעה ביכולות הפיקוד, השליטה והירי של חיזבאללה, ולסיוע לכוחות הקרקעיים המתמרנים להשגת מטרותיהם.

אינפוגרפיקה שך תקיפת מטרות, 7 באוקטובר 2024. דובר צה"ל
אינפוגרפיקה של תקיפת מטרות חיזבאללה בלבנון. 100 מטוסי קרב השתתפו בתקיפה/דובר צה"ל

הטיל מתימן יורט, הוא יורט מחוץ לגבולות המדינה, עם חץ. מעל 90% מהפריטים שמשוגרים אל מדינת ישראל מיורטים בדרך, זה אלפי פריטים שבודדים מתוכם פוגעים בחלק מהמקומות. השיגורים מצבעים מירי ששוגר מתימן, עיראק, לבנון ועזה. יש כמה החטאות שמתוחקרות.


הפעילות העצימה בזירה הצפונית באה לפגוע בשכבה בחיזבאללה שמנהלת את הלחימה בדרום, בדגש על סיוע לכוחות המתמרנים. כוחות קרקע של צה"ל מאוגדות 36, 98 ו-91 נלחמות באופן יוצא דופן בקו הכפרים הראשון כדי לנקות תא שטח שנבנה לאורך שנים ארוכות עם תשתיות שנועדו לייצר הרס והרג.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אילוסטרציה של תקיפת המטוסים ותיעוד של המראות מטוסי חיל האוויר למטס התקיפה

אילוסטרציה של תקיפת המטוסים ותיעוד של המראות מטוסי חיל האוויר למטס התקיפה/דובר צה"ל

חיזבאללה העביר כמות נשק גדולה בנוסף לאמצעי הייצור לתוך הדאחייה בביירות, חלקם לקומות תתק קרקעיות, וחלק בבניינים רבי קומות. בעזרת מודיעין חיל האוויר מצליח לתקוף סדר גודל של 100 מטרות בביירות. כל המטרות הם מודיעיניות מדויקות, גם בתקיפה של נסראללה ומחליפו התקיפה בוצעה בצורה מאוד מדויקת.

צה"ל עושה כמיטב יכולתו לצמצם את הנזק לאוכלוסיה האזרחית עם הודעה מראש על יעדי התקיפה לצרכי פינוי מוקדם. תמונות ההרס מביירות הן כי חיזבאללה הציב נשק רב בלב ביירות.
מטרה חשובה של חיל האוויר היא לדאוג שאין צינור חמצן חיצוני לחיזבאללה, כשהמעברים הצבאיים והאזרחיים שהעבירו נשק לחיזבאללה הותקפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully