וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את המנוח בלב בסכין מטבח: כתב אישום בפרשת הרצח בקיוסק בקריית חיים

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 12:14

כחודש לאחר מקרה הריב שהסתיים במוות, כתב אישום הוגש נגד דניאל בירו, תושב קריית חיים, בגין הרצח של משה יטח בן ה-18 בקיוסק בעיר. בין השניים פרץ ריב כשבירו קילל את אמו של יטח. הנאשם יצא לביתו והצטייד בסכין גדולה, איתה רצח את יטח מחוץ לקיוסק שבו עבד

זירת רצח של בן 18 שעבד בקיוסק בקריית חיים.8 בספטמבר 2024/מד"א

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שני) כתב אישום חמור כנגד דניאל בירו, תושב קרית חיים כבן 35 בגין הרצח של משה יטח ז"ל בן ה-18 מקרית ים, שעבד בפיצוציית "הללי בדרך שלי" סמוך לביתו של בירו.

הרקע לרצח כלל ויכוח מילולי בין השניים שהפך לפיזי -בירו קילל את אמו של יטח המנוח והשניים החלו להתעמת תוך שימוש באגרופים ונגיחות הדדיות. בירו אף ניסה לזרוק על יטח בקבוק זכוכית ללא הצלחה.

על פי כתב האישום, בירו יצא מהמקום בזמן שהשניים החליפו ביניהם גידופים הדדיים, ואיומים. בירו הלך לדירתו, הצטייד בסכין מטבח גדולה, החביא אותה במכנסיו, מאחור, וחזר בריצה אל המקום.

זירת רצח של בן 18 שעבד בקיוסק בקריית חיים.8 בספטמבר 2024. מד"א
זירת הרצח שבה נרצח דניאל יטח/מד"א

מכתב האישום עולה כי בירו הוציא את הסכין ודקר את יטח בעוצמה בחזה, סמוך ללב בזמן שמצלמות ועוברי אורח ראו את המעשה. יטח צעד כמה צעדים לכיוון הפיצוצייה והתמוטט ובירו נמלט מהמקום.

צוות רפואי של מד"א פינה את יטח לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם הוכנס לחדר הלם כשהוא ללא סימני חיים. לאחר זמן קצר נקבע שם מותו. אחרי כמה שעות יצא דניאל בירו במונית עם אחיו וביקש שיסגיר אותו בתחנת זבולון. הוא עצור מאז. הוא מואשם ברצח בכוונה תחילה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין ושיבוש מהלכי משפט.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

בחקירתו של דניאל בירו הוא סירב להאמין שמשה יטח מת, נתן הסברים מהסברים שונים למחלוקת ביניהם וטען כי יטח החזיק במוט ברזל שמעולם לא נמצא. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של בירו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully