וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל התייחס ליום השנה ל-7 באוקטובר: "כשלנו במשימתנו להגן על אזרחי מדינת ישראל"

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 19:43

הרמטכ"ל הרצי הלוי פנה למשרתי צה"ל באיגרת מיוחדת לציון יום השנה ל-7 באוקטובר וציין את המשימות שנותרו לצה"ל: "מיגור האויב, השבת החטופים והשבת התושבים לבתיהם". הלוי התייחס למלחמה מול חמאס וכתב: "זו מלחמה ארוכה, הכרענו את הזרוע הצבאית של חמאס"

הצהרת הרמטכ"ל הרצי הלוי/דו"צ

לרגל ציון שנה מאז אירועי ה-7 באוקטובר הרמטכ"ל הרצי הלוי הפיץ איגרת מיוחדת בה הוא מדגיש - "אנחנו נלחמים!". הלוי פנה לחיילי ומפקדי צה"ל והדגיש כי נדרש "כוח רצון והתמדה לאורך זמן, זו תהיה מלחמה ארוכה".

"שנה חלפה מאז השבעה באוקטובר, מהיום בו כשלנו במשימתנו להגן על אזרחי מדינת ישראל. אנחנו נמצאים בין כסה לעשור, בעיצומם של ימי תשובה. השבעה באוקטובר איננו רק יום זיכרון, אלא גם יום קריאה לחשבון נפש עמוק - להכרה בכישלונות וללמידה מהם, תוך בחינת האתגרים, אלה שהיו ואלה שעוד נכונו לנו".

"הכרענו את הזרוע הצבאית של חמאס ואנחנו ממשיכים להילחם ביכולות הטרור של הארגון", אמר הלוי. הבאנו לפגיעה קשה בחיזבאללה שאיבד את כל צמרת ההנהגה שלו. אנחנו לא עוצרים - אנו נלחמים, מתחקרים, לומדים ומשתפרים".

איגרת הרמטכ"ל לציון שנה ל-7 באוקטובר. דובר צה"ל
איגרת הרמטכ"ל לחיילי ומפקדי צה"ל/דובר צה"ל
שר הביטחון ,יואב גלנט , הרמטכ״ל ,הרצי הלוי, ראש אמ״ץ , עודד בסיוק וראש אמ״ן ,שלומי בינדר, 26 בספטמבר 2024. תקשורת שר הביטחון, אתר רשמי
שר הביטחון ,יואב גלנט , הרמטכ״ל ,הרצי הלוי, ראש אמ״ץ , עודד בסיוק וראש אמ״ן ,שלומי בינדר, 26 בספטמבר 2024/אתר רשמי, תקשורת שר הביטחון

הלוי סיכם ופנה למפקדי צה"ל: "אתגרים רבים עוד לפנינו עד להשגת מטרות המלחמה - מיגור האויב, השבת החטופים - משימה דחופה בעלת ערך מוסרי עליון והשבת התושבים לבתיהם. אנו זוכרים את מי שהקריב את חייו למען המולדת - את הנופלים ואת משפחותיהם ואת הפצועים בנפש ובגוף המתמודדים עם תוצאות גבורתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully