וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם עיתונות הצית את עצמו מחוץ לבית הלבן: "הפצנו מידע שגוי על עזה"

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 16:35

סמואל מנה ג'וניור הפגין במחאה נגד ישראל, והצית את זרועו השמאלית כאות הזדהות עם ילדי עזה. "אני עיתונאי ואמרתי שזה בסדר"

מפגין מצית את עצמו במחאה נגד המלחמה בעזה מחוץ לבית הלבן בוושינגטון, ארה"ב, 5 באוקטובר 2024. רויטרס
מפגין מצית את עצמו במחאה נגד המלחמה בעזה מחוץ לבית הלבן בוושינגטון, ארה"ב, 5 באוקטובר 2024/רויטרס

מפגין אנטי-ישראלי את עצמו אתמול (שבת) מחוץ לבית הלבן במהלך מחאה נגד המלחמה בעזה.

המפגין, צלם העיתונות סמואל מנה ג'וניור, תועד כשהוא צורח מכאבים לאחר שהצית את זרועו השמאלית באמצע הרחוב, כששוטרים ועוברי אורח המומים מיהרו לעזור לו.

מאנה הניף גבוה באוויר את זרועו, בעוד שכמה אנשים סביבו שפכו עליו מים ועטפו אותו עם פרטי לבוש, כולל כאפיות. לפי אחד התיעודים, הוא צעק שהוא עיתונאי בעת שהשוטרים ניסו לרסן אותו.

"הפצנו את מידע שגוי", הוא צרח בשלב מסוים בעת שכמה אנשים התאספו סביבו. "אני עיתונאי ואמרתי שזה בסדר", הוא צעק לעבר אישה שחיבקה אותו.

בבלוג ארוך שפרסם באתר שלו לפני התקרית, מנה הטיל ספק באובייקטיביות של התקשורת בסיקור המלחמה בעזה. "ל-10 אלף הילדים בעזה שאיבדו גפיים בסכסוך הזה, אני נותן לכם את זרועי השמאלית", כתב. "אני מתפלל שהקול שלי יצליח להגביר את שלכם, ושהחיוכים שלכם לעולם לא ייעלמו".

העיתונאי, בוגר בית הספר לעיתונות וולטר קרונקיט באוניברסיטת אריזונה סטייט, עבד בשנתיים האחרונות בשלוחה של CBS באריזונה, לפי פרופיל הלינקדאין שלו.

מפגינים התאספו סביב הבית הלבן בוושינגטון הבירה אתמול, לקראת יום השנה ל-7 באוקטובר, היום שבו פתח חמאס במתקפה על ישראל ורצח כ-1,200 בני אדם. המפגינים דורשים הפסקת אש ברצועת עזה, שבה נהרגו כ-40 אלף פלסטינים, לפי נתוני משרד הבריאות המקומי הנשלט בידי חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully