וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגיעה בציר תנועה מרכזי: תושב מהצפון חשוד בהשחתת עמודי תאורה בכביש 90

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 20:47

הוארך מעצרו של תושב חצור הגלילית, בן 45, בחשד שגרם נזק לעשרות עמודי תאורה בכביש 90. דרך זו משמשת כציר תנועה ראשי בגליל העליון עבור כוחות הביטחון לשינוע כלי רכב. החשוד מכחיש את המעשים המיוחסים לו. במשטרה אמרו: "הנזק הביא לפגיעה בטיחותית קשה למשתמשי הדרך"

בווידאו: נזקי החשד להצתה בבית עסק בחצור הגלילית/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בנצרת האריך אמש (שבת) בארבעה ימים את מעצרו של תושב חצור הגלילית, בן 45, בחשד שפגע וגרם נזק לעשרות עמודי תאורה בכביש 90, במקטע שעובר בעמק החולה. כביש 90 משמש כציר תנועה ראשי בגליל העליון ובחודשים האחרונים ביתר שאת את כוחות הביטחון לשינוע כלי רכב. במשטרה ציינו כי לא נגנבו חלקים כלשהם מעמודי התאורה או מהתשתיות שמחברות ביניהם ולא ברורים עדיין המניעים למעשה. החשוד מכחיש את המיוחס לו.

בחקירה שהחלה בעקבות מעצר החשוד במהלך החג, מתברר כי מלבד הנזק שנגרם לעמודי התאורה ביום מעצר, נגרם נזק במספר מוקדים באזור גם לאורך השבועות האחרונים. העלות הכוללת של הנזקים שנגרמו למערכת תאורת הכביש מוערכת במאות אלפי שקלים. במשטרה אמרו כי "הנזק הביא לפגיעה בטיחותית קשה למשתמשי הדרך ולכוחות הביטחון הרבים הנעים על הצירים בעת המלחמה".

כביש 90, צומת אגמון החולה, כ-10 ק״מ מקרית שמונה, 27 ביולי 2020. יואב איתיאל
כביש 90, צומת אגמון החולה, כ-10 קילומטרים מקריית שמונה/יואב איתיאל

לדברי פקד רז ללוש, ראש משרד חקירות בתחנת ירדן של המשטרה, "ביום חמישי קיבלנו דיווחים משני אזרחים שהבחינו באדם שנראה מתעסק עם עמודי חשמל. כשהגענו למקום ראינו שנגרם במספר עמודי תאורה נחתכו חוטי חשמל. בהמשך התברר כי בעקבות כך נגרם קצר שפגע בעמודי תאורה סמוכים. על פי מידע שהיה בידינו שוטרים מתחנת ירדן איתרו את החשוד (45) שהיה בביתו שבחצור הגלילית ועצרו אותו לחקירה בחשד לגרימת נזק. בתוך כך, עם מעצר החשוד בחיפוש שנעשה בביתו איתרו השוטרים סמים, מטבעות ושני מטילי זהב וכן כסף מזומן בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully