וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמח שמיצו את הדין": חוסל המחבל האחראי למותם של מירה וברק איילון בכפר יובל

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 14:19

דובר צה"ל הודיע על חיסלו על חצ'ר עלי טויל, מפקד פלוגה בכפר כילא בחיזבאללה, האחראי על ירי הטיל שהרג את רס"ל (מיל') איילון, חבר כיתת הכוננות במושב ואמו בחודש ינואר. שעיה גבאי, חברו של איילון, אמר: "מאז כניסת צה"ל ללבנון, מאמינים שהמצב עומד להשתנות לטובה"

בווידאו: הלוויתם של ברק איילון ואימו מירה איילון, בבית העלמין בכפר יובל. 15.01.2024/מערכת וואללה!

"אני שמח שמיצו את הדין", כך אמר שעיה גבאי, חבר כיתת הכוננות במושב כפר יובל שבגבול הצפון, אחרי שצה"ל הודיע היום (ראשון) על חיסולו של חצ'ר עלי טויל, מפקד פלוגה בכפר כילא בחיזבאללה, האחראי לירי נ"ט שהרג את רס"ל (מיל') ברק איילון ואימו מירה במושב ב-14 בינואר השנה.

לפי הודעת דובר צה"ל, טויל, שפעל עם המחבלים מחמד חידר וחסן נט'יר אלרשעיני, חוסל בידי חיל האוויר. השניים האחרים חוסלו גם כן בתחילת השבוע. מחבלים אלו היו אחראיים על ירי הנ"ט לעבר ביתה של משפחת איילון. מפגיעת הטיל נהרגו רס"ל (מיל') איילון, חבר כיתת הכוננות בחטמ"ר 769 ואימו מירה. עוד נמסר מדובר צה"ל כי חצ'ר היה אחראי על מאות שיגורי תמ"ס ונ"ט לעבר אצבע הגליל ומטולה בפרט. לכפר יובל נורו במהלך המלחמה שלושה טילי נ"ט שפגעו בבתים ובעמדת הש.ג.

מירה איילון וברק איילון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צה"ל חיסל את המחבלים האחראים למותם. מירה וברק איילון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גבאי, חברו של איילון לכיתת הכוננות, אמר ש"מאז כניסת צה"ל ללבנון מתוח פה מאוד. יש ירי בלתי פוסק שלנו ושל חיזבאללה. אנחנו מאמינים שמתחיל לקרות משהו ושהמצב עומד להשתנות לטובה." בשל המציאות החדשה בימים האחרונים, חקלאי כפר יובל נמנעים לצאת לעבודה במטעים. מאז תחילת המלחמה הגיעו לעבוד במטעים שלהם, למרות הסכנה שייפגעו, אבל לדברי גבאי "בשבוע האחרון זה עוד יותר מסוכן ואי אפשר להגיע ולעשות את העבודות הנדרשות."

בימים אלו אמורים לקטוף מהעצים אבוקדו ובמטעי הנשירים ובפרדסים צריך לגזום, לעבד את הקרקע ולהכין את המטעים לקראת העונה הבאה. אלו עבודות משמעותיות ביותר, שלא לדבר על האבוקדו שחייבים לקטוף ממש עכשיו," הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully