וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל תקפה מפעל רכב איראני בסוריה

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 14:09

המפעל שהותקף נמצא באזור העיר חומס - כך על פי הדיווח שפרסם הארגון הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה. בשבועות האחרונים הגביר חיל האוויר את התקיפות בגבול הסורי לבנוני כדי למנוע העברת אמצעי לחימה לחיזבאללה

בסוריה מדווחים: ישראל תקפה יעדים במחוז חמה/טוויטר

ישראל תקפה מפעל רכב איראני באזור חומס שבמרכז סוריה - כך עולה היום (ראשון) מדיווח הארגון הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה.

בשבועות האחרונים הגביר חיל האוויר את התקיפות בגבול הסורי לבנוני כדי למנוע העברת אמצעי לחימה לחיזבאללה.

בסוף החודש שעבר, בסוריה דווח על הרוג ופצוע בתקיפה ישראלית סמוך לנמל התעופה בדמשק. באל-ערביה, התקיפה כוונה נגד פעילים בארגון גדודי חיזבאללה העיראקי.

זאת, ימים לאחר שסוריה אמרה ש-14 בני אדם נהרגו בתקיפות ליליות של ישראל במחוז חמה שבמרכז המדינה, ו-43 איש נוספים נפצעו. גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו שזו הייתה אחת התקיפות הנרחבות ביותר של ישראל בשנים האחרונות, ומערכות הגנה אווירית הופעלו בשורת מחוזות בעקבות התקיפה באזור מסיאף.

עשן מיתמר מאזור שהותקף, לפי הדיווחים בידי ישראל, באזור חומס, סוריה, 2 באפריל 2023. רשתות חברתיות, צילום מסך, עיבוד תמונה
עשן מיתמר מאזור שהותקף, לפי הדיווחים בידי ישראל, באזור חומס, סוריה, 2 באפריל 2023/עיבוד תמונה, רשתות חברתיות, צילום מסך

אחד היעדים, לפי הדיווחים, היה המרכז למחקרים מדעיים, שלפי גורמים במערב היה אחראי גם ליצור נשק בלתי-קונבנציונלי. בשנים האחרונות דווח כמה פעמים על תקיפות של ישראל נגד המרכז, שבו לפי ההערכות נמצאים גם מומחים איראנים המעורבים בפיתוח אמצעי לחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully