וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ שב לזירת ההתנקשות: "הזמן עצר מלכת במשך 15 שניות"

כשלושה חודשים אחרי שנפצע באוזנו, המועמד הרפובליקני ערך עצרת נוספת בבאטלר, פנסילבניה, תחת אבטחה קפדנית: "הנבל לא הצליח במשימה שלו". בעצרת נאם גם המיליארד אילון מאסק, שקרא לתמוך בטראמפ בבחירות בחודש הבא: "החשובות ביותר בימי חיינו"

יריות במהלך עצרת בחירות של נשיא ארה״ב לשעבר דונלד טראמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ שב הלילה (ראשון) לעיירה שבו נפצע בניסיון התנקשות לפני כשלושה חודשים, והבטיח לתומכיו ניצחון בבחירות שייערכו בעוד פחות מחודש.

"במשך 15 שניות, הזמן עצר מלכת", אמר המועמד הרפובליקני לתומכיו בבאטלר, פנסילבניה. "המפלצת האכזרית הזו שחררה את הרוע, אבל הנבל לא הצליח במטרתו". טראמפ נפצע באוזנו בניסיון ההתנקשות שאירע ב-13 ביולי, בעוד שאדם אחד - ראש מערך כבאות - נהרג ושני צופים נוספים נפצעו קשה.

הבחירות לנשיאות ארה"ב - כל העדכונים

הפעם, האבטחה בעצרת הייתה אדוקה יותר, כתוצאה מביקורת גוברת על תפקוד השירות החשאי. רק בחודש שעבר אירע ניסיון התנקשות נוסף בנשיא לשעבר, הפעם במועדון הגולף שלו בפלורידה.

בקהל נכחו גם המועמד לסגנו של טראמפ, ג'יי די ואנס, בנו אריק טראמפ והמיליארד ובעלי הרשת החברתית X, אילון מאסק, שהביע תמיכה במועמד הרפובליקני אחרי ניסיון ההתנקשות הראשון.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נואם בעצרת בבאטלר, פנסילבניה, 6 באוקטובר. רויטרס
הסקרים מצביעים על קרב צמוד בינו לבין האריס. טראמפ בבאטלר/רויטרס

בדבריו, טראמפ שב ותקף את "המערכת המושחתת", הבטיח להשיב את "הכבוד" למדיניות החוץ של ארצות הברית ולסגור את "הגבול הפתוח", שלדבריו מהווה מקור לפשיעה.

"מגיעה לכם ממשלה שמגנה ומכבדת את אזרחיה שלה, שמגנה על ריבונותה, על הביטחון שלכם, על הכבוד שלכם ועל החירות שלכם", אמר טראמפ לאלפי תומכיו המריעים.

טראמפ אף תקף את יריביו הפוליטיים, האשים אותם ב"הכפשות" כלפיו ובניסיון להתערב בבחירות, ו"מי יודע - אולי הם אפילו ניסו להרוג אותי", הוסיף ללא ביסוס. אבל מעולם לא הפסקתי להילחם למענכם", אמר טראמפ. "ולעולם לא אפסיק".

הנשיא לשעבר הרעיף שבחים רבים על אילון מאסק והזמין אותו לבמה כדי לשאת דברים. איל הטכנולוגיה אמר לקהל שהוא חושב שזו "מערכת הבחירות החשובה ביותר של חיינו" וקרא לבוחרים להירשם ולבחור בטראמפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לצד אילון מאסק בעצרת בבאטלר, פנסילבניה, 6 באוקטובר. רויטרס
מתייצב לצד טראמפ. מאסק נואם בעצרת בבאטלר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully