וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: לישראל יש חובה וזכות להגיב על ההתקפות מאיראן - וכך נעשה

עודכן לאחרונה: 5.10.2024 / 21:35

ראש הממשלה מסר הודעה מוקלטת לתקשורת ודיבר על הפעילות העצימה בלבנון והמחויבות להחזיר את תושבי הצפון הביתה בבטחה. בתוך כך, אמר כי איראן עומדת מאחורי כל האיומים נגד ישראל והוסיף: "אף מדינה בעולם לא הייתה מקבלת התקפה כזאת על עריה ואזרחיה - וגם לא מדינת ישראל"

בווידאו:הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו, 5 באוקטובר 2024/לשכת ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (שבת) הצהרה מוקלטת לתקשורת בה התייחס לתקיפה מאיראן ביום שלישי האחרון, לפעילות בלבנון ולמחויבות המדינה להחזרת תושבי הצפון לבתיהם.

נתניהו אמר כי איראן עומדת מאחורי כל האיומים נגד ישראל. "איראן שעומדת מאחורי כל ההתקפות עלינו - מעזה, מלבנון, מתימן, מעיראק ומסוריה - וכמובן, מאיראן עצמה. איראן כבר פעמיים שיגרה אל שטחנו ואל ערינו מאות טילים, בהתקפת טילים בליסטיים מהגדולה בהיסטוריה. אף מדינה בעולם לא הייתה מקבלת התקפה כזאת על עריה ואזרחיה, וגם לא מדינת ישראל. לישראל החובה והזכות להגן על עצמה ולהגיב על התקפות אלה - וכך נעשה".

בתוך כך, אמר כי "במשך אחד עשר החודשים שקדמו לכך, התמקדנו בחזית אחת: מיגור הכח הצבאי הרצחני של חמאס, אחרי הטבח הנורא שהוא ביצע בנו ב-7 באוקטובר. והשבת כל חטופינו, מהם השבנו הביתה 154. לפני כחודש, לקראת סיום השמדת גדודי החמאס בעזה, התחלנו במימוש ההבטחה שנתתי לתושבי הצפון".

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו  5.10.24. ללא, לשכת העיתונות הממשלתית
" לישראל יש חובה וזכות להגיב על ההתקפות מאיראן - וכך נעשה". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, ללא

נתניהו התייחס גם לחיסולו של נסראללה ומפקדים נוספים מצמרת ארגון הטרור השיעי, והוסיף כי "השמדנו חלק גדול ממערך הטילים והרקטות שחיזבאללה בנה במשך שנים. אף שעדיין לא השלמנו את הסרת האיום, באופן ברור שינינו את מהלך המלחמה ואת מאזן המלחמה - ועד ידינו נטויה".

"אתם זוכרים שנסראללה נהג ללגלג עלינו. הוא קרא לנו 'קורי עכביש'. הוא והעולם כולו, גילו את גידי הברזל של מדינת ישראל - מדינה חזקה עם צבא חזק, נועז ומוסרי. מדינה שנחושה להגן על עצמה מול כל איום", אמר.

נתניהו חתם את ההצהרה ומסר כי "בפרוש עלינו השנה החדשה, איננו שוכחים, ואני לא שוכח, את 101 חטופינו בעזה, שאנו מחויבים בכל מאודינו להשיבם הביתה. אנו תמיד זוכרים את גיבורינו שנפלו בעזה ובלבנון, במלחמת התקומה שאין צודקת ממנה. יחד נעמוד, יחד נלחם, ובעזרת השם - יחד ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully