וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמרות המהפכה: אם ישראל תעשה טעות - נתקוף את מתקני האנרגיה והגז שלה

עודכן לאחרונה: 4.10.2024 / 15:18

סגן מפקד הארגון, עלי פאדאווי, הוסיף כי "אם הכובשים יעשו שגיאה ויתקפו אותנו, נתמקד בכל מקורות האנרגיה, המתקנים וכל בתי הזיקוק ושדות הגז שלהם". במקביל לאיומים, שר החוץ האיראני נחת בלבנון ומסר שהוא מגבה את המאמצים להפסקת אש, כל עוד הדבר יגובה על ידי חיזבאללה

התקיפה שבה חוסל בכיר משמרות המהפכה בדמשק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סגן מפקד משמרות המהפכה, עלי פאדאווי מסר היום (שישי) לסוכנות הידיעות האיראנית SNN כי המדינה תתקוף מתקני גז ואנרגיה של ישראל "אם היא תעשה טעות ותתקוף את איראן", כך על פי סוכנות הידיעות רויטרס. עוד הוסיף פאדאווי כי "אם הכובשים יעשו שגיאה ויתקפו אותנו, נתמקד בכל מקורות האנרגיה, המתקנים וכל בתי הזיקוק ושדות הגז שלהם"

במקביל, שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י נחת היום בלבנון ומסר כי הוא מגבה את המאמצים להפסקת אש בלבנון, כל עוד הדבר יגובה על ידי חיזבאללה ויכול במקביל להפסקת אש בעזה. בתוך כך, הוסיף עראקצ'י כי עצם נוכחותו בביירות בזמן שהיא מותקפת מראה את התמיכה האיראנית במדינה.

סגן שר החוץ של איראן, עבאס עראקצ'י במהלך תדרוך עיתנואי בטהרן, אריאן 7 ביולי 2019. AP
"כל עוד הדבר יגובה על ידי חיזבאללה ויכול במקביל להפסקת אש בעזה". עראקצ'י/AP

דובר צה"ל הודיע מוקדם יותר כי ביום חמישי בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו באופן ממוקד במרחב ביירות וחיסלו את מחמד רשיד סכאפי, ראש מערך הקשר של ארגון הטרור חיזבאללה. מדובר צה"ל נמסר כי מחמד רשיד סכאפי היה מחבל ותיק בחיזבאללה, שימש כראש מערך הקשר משנת 2000, היה מקורב לבכירי חיזבאללה ובעל ניסיון וסמכויות רבות בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully