וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהקרקע ומהאוויר: צה"ל ממשיך את הלחימה בלבנון, חיל האוויר תקף את בניין עיריית בינת ג'ביל | תיעוד

עודכן לאחרונה: 3.10.2024 / 11:02

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-200 מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, מחבלים, מחסני אמצעי לחימה, עמדות תצפית ותשתיות צבאיות. בבניין העירייה שהותקף, כך מסרו בצה"ל, אוחסנו אמצעי לחימה רבים ששימשו את הארגון

צה״ל תקף את בנין עיריית בינת ג׳ביל בלבנון/דובר צה״ל

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה (חמישי) באופן ממוקד ובשיתוף אוגדה 36, את בניין עיריית בינת ג'בל שבו פעלו מספר מחבלים של ארגון הטרור חיזבאללה - כך נמסר מדובר צה"ל. בבניין אוחסנו אמצעי לחימה רבים ששימשו את הארגון, ובמסגרת התקיפה חוסלו כ-15 מחבלים ששהו בו.

בצה"ל הדגישו: "ארגון הטרור חיזבאללה מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול מוסדות ממשלתיים ומבנים אזרחיים ומשתמש באוכלוסייה כמגן אנושי לפעולות טרור על מנת לפגוע בחיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל".

צה״ל תקף את בנין עיריית בינת ג׳ביל בלבנון. דובר צה"ל
צה״ל תקף את בנין עיריית בינת ג׳ביל בלבנון/דובר צה"ל

עוד מסרו בדובר צה"ל כי מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת פיקוד הצפון תקפו כ-200 מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, מחבלים, מחסני אמצעי לחימה, עמדות תצפית ותשתיות צבאיות במספר מרחבים. כמו כן, מטוסי קרב של חיל האוויר בשיתוף אוגדה 98, חיסלו מחבלים שביצעו את ירי טילים לעבר מרחב רכס רמים אתמול.

בנוסף, כוחות צה"ל מאוגדה 36, זיהו מחבלים שביצעו שיגורים לעבר כוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון. בסגירת מעגל מהירה, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את המחבלים.

בשעות הבוקר, שני מחבלים של ארגון הטרור חיזבאללה ביצעו ירי אל עבר כוחות חטיבת גולני שפעלו במרחב, בסגירת מעגל מהירה כלי טיס של חיל האוויר בשיתוף מכלול התקיפה של חטיבת האש 282 חיסלו את המחבלים. אין נפגעים לכוחותינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully