וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חולה נפש פדופיל": אהוד ברק תבע 5 פעילים המזוהים עם הימין בסכום ענק

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 15:14

בתביעות שהוגשו הראה ברק פרסומים בהם פעילי הרשת קראו לו ברשת "בועל ילדות ומזנזן קטינות" וטענו כי הוא "נאשם בקיום יחסי מין עם קורבנות הסחר של הפדופיל ג'פרי אפשטיין". ברק דרש להסיר את הפרסומים מהרשתות. תביעות נוספות צפויות להישלח בשבועות הקרובים

אהוד ברק בוועדת החקירה האזרחית לאסון 7 באוקטובר/וועדת החקירה האזרחית

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ממשיך במהלך שבו פתח לפני מספר חודשים, והגיש היום (שלישי) תביעות לשון הרע נגד חמישה פעילי רשת נוספים בבית משפט השלום בתל-אביב. התביעות הוגשו נגד ה"צייצנים" אשר תורג'מן, מרקו למברטו, אברהם אדרי, אירית שעל, ונגד פעיל הרשת אלירן דהן שפרסמו אמירות הכוללות שקרים ולשון הרע שנועדו לפגוע בברק.

בסך הכל הוגשו על-ידי משרד עורכי הדין גזית-בקל 10 תביעות לשון הרע, ותביעות נוספות צפויות בשבועות הקרובים. ברק דורש מבית המשפט לחייב את המפרסמים בפיצויים בסך מאות אלפי שקלים וכן בהסרת הפרסומים מהרשתות.

בבתביעות שהגיש הראה ברק פרסומים בהם קראו לו פעילי הרשת "בועל ילדות" ו-"מזנזן קטינות", וטענו כי הוא "נאשם בקיום יחסי מין עם קורבנות הסחר של הפדופיל ג'פרי אפשטיין".

אהוד ברק בעצרת בירושלים. סטביו, אתר רשמי
קראו לו ברשתות "בועל קטינות". אהוד ברק בעצרת בירושלים/אתר רשמי, סטביו

בחודש מאי האחרון החל הרמטכ"ל לשעבר לתבוע פעילים ברשת שהתבטאו נגדו. בהצהרה שפרסם ברק לתקשורת הסביר כי דבריהם גורמים לנזק בביטחון המדינה. "לאחר אירועי 7 באוקטובר החלו משתמשים ברשתות החברתיות להפיץ טענות כוזבות, שיש בהן תמיכה לגדולי אויבי ישראל, לפיהן אהוד ברק 'יזם' את מתקפת חמאס", כתב. "הייתה זו נורת אזהרה שיש בה לחדד ולהזכיר, כי הפצת השקרים ברשתות החברתיות אינה רק כלי פסול במאבקים פוליטיים, אלא יש בה סכנה אסטרטגית, וגרימה לנזקים לביטחון המדינה".

"האינטרס של מפיצי השקרים ברור, ניסיון להפחית מאחריותו של נתניהו לאסון הנורא ביותר שאירע לעם היהודי מאז השואה", המשיך ברק. "אך בטענות חמורות אלה, יש יותר מאשר ניסיון לפגוע במר ברק, שכן הן מהוות חיזוק תודעתי לנרטיבים שקריים המופצים ברחבי העולם ע"י מבקשי רעתה של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully