וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסל מפקד ארגון החזית העממית בלבנון, האחראי על שטחי יהודה ושומרון

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 17:23

צה"ל ושב"כ הודיעו: נצ'אל עבד-אלעאל, מפקד ארגון הטרור החזית העממית בלבנון האחראי על הכוונת פעילות טרור נגד ישראלים ביהודה ושומרון. לצידו חוסל עמאד עודה, ראש המשרד הצבאי של הארגון. במסגרת זו, פעלו השניים להקמת תשתיות צבאיות ולקידום פיגועים

מפקד חיל האוויר: ״כל מי שמנסה לפגוע באזרחי מדינת ישראל - נגיע אליו״/דובר צה"ל

בפעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי חוסל אתמול (ראשון) מפקד ארגון החזית העממית בלבנון האחראי על הכוונת טרור בשטחי יהודה ושומרון. במהלך הלילה, תקף חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של שירות הביטחון הכללי, אמ"ן ופיקוד הצפון, את נצ'אל עבד-אלעאל, מפקד ארגון הטרור הפלסטיני. יחד עימו חוסל עמאד עודה, ראש המשרד הצבאי של ארגון החזית העממית בלבנון.

עבד-אלעאל, הוביל את מאמצי ארגון החזית העממית לתכנון והוצאה לפועל של פיגועי טרור לעבר מדינת ישראל. במסגרת זו, פעל להקמת תשתיות צבאיות ביהודה ושומרון לקידום פיגועים נגד יעדים ישראלים.

נצ'אל עבד-אלעאל הכיוון את פיגוע הנחת מטען החבלה באוטובוס בביתר עילית ב-9 במרץ 2023, ופיגוע ירי מרכב חולף בצומת חווארה ב-25 במרץ 2023, בו נפצעו שני חיילים. שתי החוליות שביצעו את הפיגועים נעצרו על ידי שירות הביטחון הכללי.

גופתו של חסן נסראללה,יושב ראש ארגון חיזבאללה  יוצאת מבור, דאחייה לבנון.29 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ראשי הארגונים מחוסלים בזה אחר זה. גופתו של חסן נסראללה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך השבוע האחרון, בהכוונה מדויקת של אגף המודיעין, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו וחיסלו מפקדים ואתרים השייכים למערך הטילים והרקטות של חיזבאללה. היום (שני) מעניק צה"ל הצצה לחלק מתוצאות המאמצים הללו בתקיפה בביירות שלשום, חוסל עיד חסן נשאר, מפקד מערך הרקטות לטווח בינוני של חיזבאללה. עיד היה מפקד ותיק בארגון ומוקד ידע מרכזי בתחום הרקטות. בעבר שימש כמפקד יחידת רקטות קרקע-קרקע וכסגן מפקד יחידת באדר. עוד במסגרת המאמצים, תקף צה"ל מאגרי רקטות לטווח בינוני של חיזבאללה, המגיעות לטווח של עד 200 קילומטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully