וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט לפורום ראשי יישובי העימות בצפון: "זה עוד לא נגמר"

30.9.2024 / 18:44

שר הבטחון שמע מראשי הישובים שבחים לפעולות ההתקפיות בהן נוקטת ישראל בשבועיים האחרונים. "סיכלנו את שרשרת הפיקוד של חיזבאללה ופעולות רבות שתוכננו מצדם", אמר בפגישה הסגורה. משה דוידוביץ: "צפויים עוד ימים של פעילות צבאית עצימה אבל מתחילים לראות את הסוף"

שר הביטחון גלנט בסיכום תרגיל המדמה לחימה קרקעית בשטח לבנון/אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"טרם סיימנו", הדגיש הבוקר (שני) שר הביטחון יואב גלנט, וחזר על הבטחתו להשיב "בקרוב מאוד" את תושבי הצפון המפונים הביתה - בבטחה. את הדברים אמר בפגישה סגורה עם פורום ראשי ישובי העימות. הוא סקר "סדרה של מהלומות על חיזבאללה לפני שבועים וכתוצאה מכך סיכלנו את שרשרת הפיקוד של חיזבאללה ופעולות רבות שתוכננו מצדם". הוא אמר כי "אנחנו נמצאים היום במצב אחר", ציין "שחיקת מחבלים ומצב בו אין להם יכולת לקבל החלטות באופן סדור. השטח שלהם מאויים ופגוע. חיבלנו בשרשרת הפיקוד. יקח לחיזבאללה שנים להתאושש ואנו ערים לכך שיעשו מאמצים מצדם לשקם את הארגון ונדאג לחבל גם בזה". בפגישה השתתפו גם שר הפנים משה ארבל ומפקד פיקוד העורף אלוף רפי מילוא.

שר הביטחון יואב גלנט בשיחה עם לוחמי השריון בגבול הצפון: ״החיסול של נסראללה הוא שלב חשוב, אבל זה לא הסוף״.30 בספטמבר 2024. לשכת שר הביטחון, אתר רשמי
״אנחנו נמצאים היום במצב אחר״. שר הביטחון יואב גלנט בשיחה עם לוחמי השריון בגבול הצפון/אתר רשמי, לשכת שר הביטחון

שר הבטחון שמע מראשי הישובים שבחים לפעולות ההתקפיות בהן נוקטת ישראל בשבועיים האחרונים. ראש הפורום משה דוידוביץ' אמר במענה לשר כי "הצבע חזר ללחיים נוכח המבצעים האחרונים של צה"ל". עם זאת הזכיר כי בהרמות כוסית בבתי מלון בהם הם מצויים הם אומרים לו שאחרי שנה הם כבר מותשים והם רוצים הביתה אבל מהפעולות האחרונות נשמו מעט לרווחה".

דוידוביץ הדגיש שצריך עדיין להמשיך כדי לפתור את בעיית הגדר שלא הושלמה, ולעזור לישובים להוציא לפועל את התכנית למיגונם. הוא קרא "לחדול ממלחמות היהודים לשים אותן בצד ולממש את 'מגן לצפון' לבניית הממ"דים כי התכנית לא עובדת ואנחנו מחכים לה מ 2018". הוא הסביר שבטווח 0-1 היא לא ממומשת כי זה ישובי גדר שאף קבלן לא יכנס ו2 ק"מ האוצר עושה איתנו כיפופי ידיים כי הוא מצפה שהציבור ישתתף בתשלום וזה לא יקרה!" הוא אמר כי
אם נחזיר את התושבים שלנו אנחנו לא יכולים להגיד להם שהתכנית מיושמת כי זה יהיה שקר" הוא אמר לשר כי אלה הן נושאי ליבה שצריך לברר ולממש על אף שעודנו במלחמה "כי זה המפתח לחזק את קו העימות".

"צפויים עוד ימים של פעילות צבאית עצימה אבל מתחילים לראות את הסוף", הביע אופטימיות זהירה דוידוביץ בסוף הפגישה.

  • עוד באותו נושא:
  • יואב גלנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully