וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים על פיצוץ בניין בביירות; החזית העממית הפלסטינית מסרה כי 3 ממנהיגיה נהרגו בתקיפה

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 5:13

בהודעה מטעמם נאמר: "נמשיך בהתנגדות עד שהכיבוש יימחק - לא משנה כמה זמן ייקח". על פי דיווחים, זוהי התקיפה הראשונה מחוץ לדאחיה שבבירה הלבנונית. בתוך כך, ערוץ "אל מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה מסר כי לפחות 12 נהרגו בתקיפות צה"ל באזור אל-הרמל שבצפון מזרח המדינה

דיווחים בלבנון: ירי על דירה בבניין בביירות./סעיף 27א

דיווחים הלילה (שני) על בניין שהותקף בביירות, והחזית העממית לשחרור פלסטין מסרה כי שלושה ממנהיגיה נהרגו בתקיפה. בהודעה מטעמם נמסר כי "החזית העממית מתחייבת לקדושים ולאנשיה להמשיך בדרך המאבק וההתנגדות עד שהכיבוש יימחק, לא משנה כמה זמן ייקח". לפי דיווחים לבנונים תקיפת המבנה היא הראשונה שהתרחשה מחוץ לאזור הדאחיה בבירה הלבנונית.

רשת החדשות "אל מיאדין" המזוהה עם חיזבאללה דיווחה על 3 תקיפות באזור אל-הרמל שבצפון מזרח המדינה, ומסרה כי ישנם לפחות 12 הרוגים ועשרות פצועים באזור. במקביל צה"ל מסר כי הוא תקף עשרות מטרות של חיזבאללה ומחסני אמל"ח במרחב הבקאע.

בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "מטוסי קרב של חיל האוויר, תקפו עשרות מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הבקאע שבלבנון. בין המטרות שהותקפו, עשרות משגרים ומבנים בהם אוחסנו אמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו במרחבים שונים בדרום לבנון, מבנים צבאיים ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה לפעילות טרור נגד מדינת ישראל".

לסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי עשן היתמר במקום הפיצוץ בביירות ואמבולנסים הגיפו את המרחב. רשת החדשות הסעודית "אל ערביה" דיווחה כי אנשי חיזבאללה הגיעו לאזור הבניין שהותקף. לאחר התקיפה נשמעו אזעקות בגבול ישראל-לבנון ביישוב רמות נפתלי, ודובר צה"ל מסר כי יורטה בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה לשטח הארץ מלבנון.

פיצוץ בבניין בבירות. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"צה״ל תוקף כעת מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הבקאע שבלבנון". פיצוץ הבניין בביירות./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

צה"ל מסר הלילה כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר, "באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן ופיקוד הדרום, מחבלים שפעלו במתחם פיקוד ושליטה של ארגון הטרור חמאס, שהוקם במרחב ששימש בעבר כבית הספר 'אבו ג'עפר מנצור' שבצפון רצועת עזה".

עוד הוסיף כי "מתחם פיקוד והשליטה שימש את מחבלי החמאס לתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל. טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully