וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל לסקיי ניוז בערבית: "התקיפות שלנו בתימן - מסר ברור לאיראן"

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 22:17

על רקע תקיפות חיל האוויר בנמל החודיידה בתימן, מיקום אסטרטגי עבור החות'ים, בנוסף לחיסול הדרמטי של מזכ"ל חיזבאללה, התראיין היום תא"ל דניאל הגרי לתקשורת בשפה הערבית. "מי שתוקף את ישראל ייתקף על ידי ישראל", אמר

נמל חודיידה שבתימן.29 בספטמבר 2024/לפי סעיף 27א

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי התראיין לערוץ סקיי ניוז בערבית הערב (ראשון).

"התקיפות שלנו בחודידה בתימן הם מסר ברור למיליציות של איראן - מי שתוקף אותנו ומי שיורה לעברינו טילים בליסטיים- ישלם מחיר. אנחנו מוכנים לטוס 1,800 קילומטר כדי לפגוע בארגוני הטרור האלה. המסר מהתקיפות בתימן מופנה לכל מי שתוקף את ישראל. החות'ים תקפו- והותקפו. מי שתוקף את ישראל ייתקף על ידי ישראל", אמר.

נמל חודיידה שבתימן.29 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נמל חודיידה שבתימן.29 בספטמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"נסראללה לקח את לבנון להסלמה ועשה זאת בשביל חמאס. נסראללה שילם מחיר. העולם טוב יותר ובטוח יותר בלעדיו. הוא הטיל אימה על רבים באזור.אנחנו תוקפים במעוזי חיזבאללה- במקומות שבהם חיזבאללה מאחסן אמל"ח ופועל. אנחנו לא תוקפים בכל ביירות, אלא בדאחייה, שם חיזבאללה מאחסן נשק מתחת ובתוך הבתים. החות'ים וחיזבאללה הם אלה שהשתלטו על כל המדינות ופוגעים באזרחים. הם פוגעים בעולם הערבי ובאזור".

"חיזבאללה איחסן נשק בתוך הבתים בכפרים הלבנונים. אני אחשוף בימים הקרובים עוד הוכחות כיצד חיזבאללה השתמש בכפרים הלבנונים. לא נאפשר להם להחזיק יכולות וכוחות שיאפשרו להם לעשות טבח השבעה אוקטובר בגבול הצפוני שלנו. אנחנו נמשיך לגרוע להם יכולות ולתקוף אותם ולחסל להם את המפקדים והמנהיגים ולהרחיק אותם מהגבול שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully