וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקלוואות בסיעה: "חגיגות הניצחון" של בן גביר לאחר חיסול נסראללה

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 20:23

השר לביטחון לאומי וחברי מפלגתו חגגו בהרמת כוסית עם כיבוד וממתקים בישיבת הסיעה, לאחר חיסולו של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה. השר בן גביר: "כמה שיותר מראשי המחבלים יהיו עמוק באדמה"

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר מחלק בקלאוות לחגיגת חיסולו של ראש אירגון הטרור נסראללה.29 בספטמבר 2024/לפי סעיף 27א

סיעת "עוצמה יהודית" קיימה היום (ראשון) הרמת כוסית וחלוקת בקלאוות בישיבת הסיעה , לרגל חיסולו של מזכ''ל חיזבאללה חסן נסראללה. במהלך הישיבה השר בן גביר וחברי מפלגתו חגגו את "הניצחון" של ישראל. השר בן גביר אמר: "הבקלאוות לרגל מותו של הצורר, בע''ה ימותו ככה כל המחבלים וכמה שיותר מראשי המחבלים יהיו עמוק באדמה".


בצה''ל מסרו: "במשך 32 שנות כהונתו של המחבל חסן נסראללה כמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, היה אחראי לרצח של אזרחים ישראליים וחיילים רבים, ולתכנון והוצאה לפועל של אלפי פעולות טרור נגד מדינת ישראל וברחבי העולם. נסראללה היה מקבל ההחלטות המרכזי והמאשר הבלעדי של החלטות אסטרטגיות-מערכתיות, ולעיתים גם החלטות טקטיות בארגון", אמרו בצה''ל והוסיפו: "ארגון הטרור חיזבאללה והעומד בראשו חסן נסראללה, הצטרפו בשמונה באוקטובר למלחמה נגד מדינת ישראל. מאז חיזבאללה המשיך את התקפותיו נגד אזרחי מדינת ישראל, וגרר את מדינת לבנון והאזור כולו להסלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully