וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים מהצפון לא מסתירים את השמחה על החיסול - אבל מזכירים: "המטרה היא ביטחון אמיתי"

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 23:09

בנהריה רקדו ושרו על המרפסות, בעוספיא ערכו טקס חינה. האזרחים מברכים על הפעולה אך מזכירים - המטרה היא השיבה הביתה. רפאל, תושב ק"ש: "חייבים ללכת עד הסוף. יש עדיין חיזבאללה, יש עדיין תשתיות תת קרקע, ויש עדיין אנשים שרוצים לכלותנו"

תושבים בנהריה צוהלים ממרפסותיהם לאחר חיסול נסראללה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחרי כמעט שנה שתושבי קו העימות בצפון מפונים מבתיהם, ותושבי הצפון שאינם מפונים חיים תחת מטח ירי בלתי פוסק מכיוון לבנון, היום פורסם רשמית כי מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, חוסל. נסראללה הוא הדמות הבכירה ביותר בחיזבאללה, וגם צמרת הפיקוד שמתחתיו ספגה אבדות משמעותיות. תושבים רבים שמחו על הבשורה, ואף בשעות הצהריים, לאחר האישור הרשמי, תועדו תושבי נתניה חוגגים במרפסות ביתם. למרות זאת, אזעקות ממשיכות להישמע בימים האחרונים ברחבי הארץ ובמיוחד בצפון. תושבי צפון הארץ ותושבים המפונים מבתיהם מבקשים הבטחה לביטחון ממשי, אמיתי ומלא, שיאפשר את חזרתם לבתיהם.

גילויי שמחה היו גם בעוספיא, שם משפחתו של סמל ראשון נוהד אבו רוקון ז"ל, פתחה את ביתה לאורחים וערכה להם טקס חינה לרגל ההתנקשות בנסראללה. אב המשפחה נוהד, בן 38 במותו, נפל לפני 40 שנה באסון צור השני במהלך מלחמת שלום הגליל, בזמן שצה"ל פעל כנגד ארגוני אש"ף וחיזבאללה בלבנון.

חינה בעוספיא לציון חיסול נסראללה/ללא

רפאל סלאב, תושב קריית שמונה, אמר: "אנחנו מברכים על חיסולו של הצורר נסראללה, ושמחים שאחרי חצי שנה שאנחנו מובילים קו ברור של דרישה לצאת ולנצח את המלחמה בצפון - ממשלת ישראל וצה"ל עושים את זה, ובכח אדיר. חייבים ללכת עד הסוף. יש עדיין חיזבאללה, יש עדיין תשתיות תת קרקע צמוד לגדר, ויש עדיין אנשים שרוצים לכלותינו. החזרת תושבי הצפון לבתיהם חייבת להיות רק אחרי ניצחון לטווח הארוך וכתישה סופית של יכולות חיזבאללה".

מעיין בניזרי, תושבת שלומי, סיפרה: "כתושבת שלומי שמפונה מביתה כבר כמעט שנה אני מברכת על חיסולו של רב המרצחים נסראללה, ומבקשת מהדרג המדיני שלא להוריד את הרגל מהגז. עלינו להמשיך לכתוש את כל לבנון, ולהסיר את כל האיום שעדין קיים על תושבי הצפון, כדי שנוכל לחזור הביתה בביטחון ושידע כל מי שחושב לפגוע במדינת ישראל מה יעלה בגורלו".

ריטה בן יאיר, מפונה מקו העימות, אמרה: "אנו מברכים על החיסול של ציר הרשע, ועל המבצע אותו דרשני לאורך ימים ולילות בכל במה שניתנה לנו. אין על הצבא שלנו, באוויר, בים, וביבשה. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, היינו מאופקים 11 חודשים מלחזור לביתנו, ולכן נמשיך לתמוך בכל צעד של הקבינט הבטחוני בהגנה על אזרחי מדינת ישראל, כדי שנחזור לביתנו בביטחון מלא ללא הסכמים מפוברקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
חינה בעוספיא לציון חיסול נסראללה. ללא, באדיבות המצולמים
חינה בעוספיא לציון חיסול נסראללה/באדיבות המצולמים, ללא

ממטה "נלחמים על הצפון" נמסר: "אנו שמחים לראות שהמאבק שלנו נושא פרי וההנהגה מבינה שצריך לשנות את המפה הביטחונית בצפון ובכל הגזרות. עלינו לזכור שהאיום על מדינת ישראל ותושבי הצפון לא הוסר, והעבודה החשובה של ליצור שטח חיץ מפורז עוד ארוכה והאויב עדיין חזק וקרוב לגבול. אכן, באבוד רשעים רינה, ויש לשמוח בשעות אלו, אבל השמחה תהיה שלמה רק כשנוכל לחזור הביתה בביטחון אמיתי. זה הזמן ללחוץ על דוושת הגז ולא לעצור עד הכרעה מוחלטת".

ישראל קלר, דובר המטה, הוסיף: "בשעות האחרונות כבר מתחילים להתפרסם דיווחים על כך שכניסה קרקעית ללבנון תהיה מוגבלת. אסור לעצור את המלחמה בשלב הזה, כי עם חיסולים ממוקדים לא מנצחים מלחמה. הדרך היחידה למנוע את הטבח הבא בצפון היא הכרעה מוחלטת של חיזבאללה ויצירת רצועת ביטחון בתוך שטח לבנון. אסור להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בלי ביטחון לטווח הרחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully