וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יטוס בשבת: נתניהו ימריא בחזרה לישראל ב-3:00 לפנות בוקר

27.9.2024 / 20:29

לאחר תקיפת הבונקר של נסראללה, ראש הממשלה הודיע על הקדמת חזרתו לישראל, וימריא אמרצות הברית למרות שהשבת בעיצומה. שר הביטחון יואב גלנט צפה מהבור בקריה בתקיפה הממוקדת של חיל האוויר בלב ביירות, ביחד עם בכירי המטכ"ל

הפצצת דאחייה בלבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יואב גלנט, הרצי הלוי, בנימין נתניהו, ניסיון חיסול מזכ״ל חיזבאללה. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ראש הממשלה נתניהו בעת אישור המתקפה בביירות/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

אחרי התקיפה הדרמטית בדאחיה, נתניהו הודיע כי הוא מקצר את שהותו בארצות הברית, ומקדים את שובו לישראל. הוא יטוס ארצה בשעה 3:00 לפנות בוקר, למרות שהשבת עדיין בעיצומה.

שר הביטחון יואב גלנט צפה מקרוב במהלכי התקיפה של המפקדה המרכזית של חיזבאללה ישירות מבור הפיקוד של חיל האוויר בקריה. גלנט היה מלווה במפקדים הבכירים של צה"ל - הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי; סגנו, אלוף אמיר ברעם; ומפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר; יחד עם בכירים נוספים במערכת הביטחון.

יואב גלנט, הרצי הלוי, בנימין נתניהו, ניסיון חיסול מזכ״ל חיזבאללה. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יואב גלנט, הרצי הלוי, בנימין נתניהו, ניסיון חיסול מזכ״ל חיזבאללה/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

בשעה 18:35 הודיע דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי שחיל האוויר תקף באופן ממוקד את המפקדה המרכזית של ארגון הטרור בלב בירת לבנון, וכי חסן נסראללה היה היעד של התקיפה.

המתקפה הגיעה אחרי חיסולים רבים של בכירי חיזבאללה בשבועיים האחרונים, ואחרי מתקפת הביפרים על בכירי חיזבאללה. לפני שעה קלה דווח על ניסיון ממוקד לחיסול מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, בבונקר שלו בדאחיה שבדרום ביירות - המעוז המרכזי של ניהול חיזבאללה. ממשרד הביטחון נמסר שגלנט ממשיך לקבל עדכונים בזמן אמת מצמרת הצבא על מהלך התקיפות וההתפתחויות בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully