וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול סיינטס - הסוף?

9.1.2001 / 15:16

לפי שמועות שנפוצו לאחרונה להקת הבנות התפרקה בגלל מריבה על ג'קט; מאז הריב הן לא מדברות; מקורב לבנות: "יש סיכוי של אפס אחוז שהן יישארו יחד"; היום צפויות לפרסם הודעה בנושא

שמועות שנפוצו לאחרונה מספרות כי להקת אול סיינטס המצליחה התפרקה לאחר מריבת בנות על ג'קט. לפי אחד הצהובונים הבריטים, בהופעה של הלהקה שנערכה בלונדון בחג המולד רצו גם שאזני לואיס וגם נטלי אפלטון ללבוש את אותו ג'קט, דבר שכמובן אסור לפי כל חוקי הבנות, וגרם לכל המהומה. הבנות שמתנהגות כמו ילדות קטנות לא מדברות אחת עם השניה מאז הריב.

הודעה רשמית על הפירוק עדיין לא התקבלה, אולם לפי ידיעות היום תפרסם הלהקה את התשובה לשמועות. מקורב לכוכבות אמר כי "יש סיכוי של אפס אחוז שהבנות יישארו יחד. הגיע הזמן משהו יאמר באופן רשמי. ניקול ונטלי כבר החלו להקליט שירים בדואט".

הדובר של הלהקה אמר כי הבנות מחויבות לחלוטין לסיבוב ההופעות שלהן בבריטניה, אולם הוא הזהיר כי יש אפשרות שזהו סיבוב ההופעות האחרון. "הן ללא ספק יקחו הפסקה כי ניקול בלאט אמורה ללדת ולמל היו ספקות באשר להמשך דרכה כבר קודם לכן", אמר הדובר.

להקת אול סיינטס הוקמה בשנת 1996 לאחר שהאחיות נטלי וניקול אפלטון התחברו לחברתן לבמה מימי בית הספר מלאני בלאט, שכבר החלה בהקלטת שירים עם שאזני לואיס, החברה הרביעית בלהקה. אתמול יצא הסינגל האחרון של הלהקה, "All Hooked Up", שצפוי להגיע לאחד המקומות הראשונים במצעד הבריטי. ספק עם הבנות יזכו להנות בפעם האחרונה מהצלחתן המשותפת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully