וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון מוסלמי בארה"ב הביע תמיכה בהאריס: "טראמפ מסוכן יותר"

26.9.2024 / 11:42

ארגון Emgage Action אמר שחרף התנגדותו למדיניות של סגנית הנשיאה ביחס לעזה, יריבה הרפובליקני מהווה סכנה לקהילה המוסלמית. למצביעים ממוצא ערבי ומוסלמי עשויה להיות השפעה מכרעת במדינות המפתח שיכריעו את המרוץ בבחירות בנובמבר

בווידאו:עימות נשיאותי- דונלד טראמפ, קמלה האריס פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024/רויטרס

ארגון מוסלמי בארצות הברית הביע אתמול (רביעי) תמיכה במועמדת הדמוקרטית קמלה האריס, למרות החששות שלו מהמשך המלחמה בעזה. הארגון, Emgage Action, אמר כי יריבה הרפובליקני, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מציב איום גדול יותר בשל הבטחתו להכריז על חידוש הגבלות הנסיעה ממדינות מוסלמיות.

קולותיהם של מצביעים ערבים ומוסלמים בארצות הברית עשויים להשפיע על תוצאות המרוץ הצמוד בין האריס לטראמפ, שנותרו קרובים בסקרים לקראת יום הבחירות ב-5 בנובמבר. בחירתם תהיה מכרעת במדינות המפתח מישיגן, פנסילבניה, ג'ורג'יה ואחרות. הקולות הללו תרמו לניצחונו של ג'ו ביידן על טראמפ ב-2020.

קמלה האריס בעימות מול דונאלד טראמפ, פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024. רויטרס
קמלה האריס בעימות מול דונאלד טראמפ, פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024/רויטרס

ארגונים מוסלמים רבים, כולל Emgage Action, תקפו את הממשל של ביידן והאריס על תמיכתו במלחמה של ישראל בעזה. סגנית הנשיאה, שבימין הישראלי רואים בה כפרו-פלסטינית מדי, קוראת להפסקת אש מידית ולעסקה לשחרור החטופים, בעודה מביעה תמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה - לצד זכותם של הפלסטינים להגדרה עצמית.

"בעוד שאנחנו לא מסכימים עם כל המדיניות שלה האריס, במיוחד לא ביחס למלחמה בעזה, אנחנו ניגשים לבחירות האלו מתוך פרגמטיות ושכנוע", אמר מנכ"ל הארגון, וואל אלזאייטט. הוא הוסיף שהארגון מבקש לספק את "העצה הכנה ביותר למצביעים שלנו ביחס לבחירה הקשה שבפניה הם ניצבים בקלפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully