וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר בנס": הדיירת שביתה נפגע במטח לצפת שוהה בחו"ל

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 12:34

המבנה שנפגע הוא בית המכיל יחידת הדיור הצמודה ליחידה שנפגעה - בה מתגוררים בני זוג שלא נפגעו. כתוצאה מההדף החזק התנפצו חלונות בדירות רבות בשכונה. בשכונה שבה נחרב הבית יש 84 יחידות בהן מתגוררים 181 דיירים במסגרת של דיור מוגן

תיעוד הנפילה על בית בצפת/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, דוברות צפת, דוברות משטרת ישראל

האישה שדירתה נפגעה בפגיעת רקטה בצפת יצאה לפני חודש לרוסיה. "מדובר בנס", אמר ארקדי ברסט, ממלא ראש עירית צפת. המבנה שנפגע הוא בית המכיל יחידת הדיור הצמודה ליחידה שנפגעה - בה מתגוררים בני זוג שלא נפגעו.

כתוצאה מההדף החזק התנפצו חלונות בדירות רבות בשכונה. בשכונה שבה נפגע הבית יש 84 יחידות דיור שבהן מתגוררים 181 דיירים במסגרת של דיור מוגן. במהלך המלחמה חמישה מהדיירים יצאו לחו"ל, בהם כאמור גם האישה שיחידת הדיור שלה נפגעה היום. השכונה בה פועל הדיור המוגן צמודה לבסיס צבאי שחיזבאללה יורה אליו לאורך המלחמה בשנה האחרונה.

נפילה בצפת, 25 בספטמבר 2024. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
נפילה בצפת, 25 בספטמבר 2024/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
פגיעה ישירה בבית בצפת, 25 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבית שנפגע בצפת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מדובר באוכלוסיה מבוגרת שחבריה עצמאיים ומתפקדים. הדיירים גרים במבנים דו-משפחתיים ובדירות אין ממ"דים. בשני הרחובות בהם גרים הדיירים יש מקלטים ציבוריים, אבל עליהם להגיע אליהם בתוך חצי דקה.

"אין להם סיכוי להספיק להגיע בזמן כל כך קצר", אמר ברסט. לדבריו "מדובר בבתים מבטון ועם גגות רעפים, כלומר- ללא הגנה בכלל". ברסט אמר שכעת הוא וראש העיריה, יוסי קקון, פועלים מול משרד הבינוי והשיכון, שאחראי על אותו דיור מוגן, כי הדיירים יפונו למקום אחר, בטוח יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully