וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "חיזבאללה של היום הוא לא חיזבאללה של לפני שבוע"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 20:19

בסיום תרגיל לחימה המדמה כניסה קרקעית ללבנון, הביע שר הביטחון את אמונו במוכנות כוחות הביטחון לעימות בלבנון. על חיזבאללה אמר: "ספגו השבוע מכות קשות - ויש לנו עוד מוכנות"

שר הביטחון גלנט בסיכום תרגיל המדמה לחימה קרקעית בשטח לבנון/אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (שלישי) בתרגיל של חטיבה 7 מחיל השריון וגדוד 202 בצנחנים, שדימה לחימה במתאר צפוני כחלק ממוכנות הכוחות להרחבת הלחימה. "שר הביטחון שמע ממפקד החטיבה אלוף-משנה אלעד צורי על הלקחים על השלמת המוכנות לגזרה הצפונית ועל הלקחים מהלחימה בעזה", נמסר מלשכתו. בביקור נכחו גם מפקד זרוע היבשה אלוף תמיר ידעי ומפקד המרכז לאימוני יבשה תת-אלוף קובי הלר.

גלנט פנה ללוחמים בדברים,ולאחר שהביע את הערכתו אליהם, אמר: "חיזבאללה של היום זה לא חיזבאללה של לפני שבוע. רצף המכות שהוא הוכה בפיקוד ובשליטה, בפעילים, באמצעי הלחימה - כל הדברים האלה הם מכות קשות ביותר. ואני מאוד סומך על צה"ל ועל כל מה שהוא עושה ויש לנו עוד מכות נוספות מוכנות, אנחנו יודעים מה לעשות וכיצד להפעיל את הדברים".

"יחד עם זאת", אמר, "תזכרו שחיזבאללה זה לא חמאס. כל אויב של חיזבאללה שאתם תיתקלו בו אתם תדעו לחסל אותו, אני משוכנע בעניין הזה במאה אחוז והם מבינים את זה, חיזבאללה מבין את מה שאני אומר, והוא מוטרד מזה, והוא מודאג מזה ואתם מבינים היטב שיכול להגיע הרגע שאנחנו ניתן פקודה והמערכת הזאת תתגלגל קדימה ולכן צריך לעשות את מיטב ההכנות ואני רואה את מה שאתם עושים ואני חושב שזה חשוב מאוד".

שר הביטחון גלנט בסיכום תרגיל המדמה לחימה קרקעית בשטח לבנון .23 בספטמבר 2024. אריאל חרמוני , משרד הביטחון, צילום מסך
שר הביטחון גלנט בסיכום תרגיל המדמה לחימה קרקעית בשטח לבנון .23 בספטמבר 2024/צילום מסך, אריאל חרמוני , משרד הביטחון

"אתם הכוחות הכי מאומנים שהיו לצה"ל אי פעם, אף אחד לא עבר דרך שנה של לחימה באופן שבו אתם עברתם, אבל כמו שאמרתי בהתחלה, אתם נכנסים אל מול ארגון שנראה אחרת - ספג מכות קשות, המורל שלו נמוך, אבל כשהוא אומר שהוא רוצה להכות אותנו, להשמיד אותו, לפגוע בנו - תתייחסו לזה בשיא הרצינות, זו המטרה שלו, הוא מתכוון לזה".

"יש פה הצגת תכלית גם בדרום וגם בצפון למה שנעשה ואנחנו צריכים להמשיך עד שאנחנו נביא את מה שהחלטנו - להחזיר את התושבים לבתים שלהם בביטחון שיוכלו לחיות כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully