וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לתושבי לבנון: "מי שיש לו טיל בסלון ורקטה בגראז' - לא יהיה לו בית"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 19:36

בסרטון שפרסמה לשכת רה"מ אומר נתניהו כי חיזבאללה משתמש באזרחים כמגן אנושי. "זה לא ירתיע אותנו מלתקוף", הבהיר. בביקורו היום בבסיס אגף מודיעין, חזר על דבריו מאמש וטען: "נסראללה הוא שמסכן את לבנון. תושבי לבנון: תשתחררו מחיזבאללה, לטובתכם"

ראש הממשלה נתניהו בבסיס של אגף המודיעין .24 בספטמבר 2024/רועי אברהם לע״מ

מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסרה היום (שלישי) הודעה על ביקורו בבסיס של אגף המודיעין. בביקורו נועד עם ראש אמ"ן, אלוף שלומי בינדר וממפקד יחידת 8200, תא"ל יוסי שריאל.

ראש הממשלה אמר: "אני אומר לעם בלבנון: המלחמה שלנו לא אתכם, המלחמה שלנו היא עם חיזבאללה. נסראללה מוביל אתכם לסף התהום. אמרתי לכם אתמול להתפנות מהבתים שבהם הוא שם לכם טיל בסלון ורקטה בגראז'. מי שיש לו טיל בסלון ורקטה בגראז' - לא יהיה לו בית. אבל אני אומר לכם דבר נוסף - הוא גורם לכך שהמדינה שלכם נמצאת בסכנה. תשתחררו מהלפיתה של חיזבאללה, תשתחררו מהלפיתה של נסראללה, לטובתכם".

לראש הממשלה התלוו צחי ברוורמן, אלוף רומן גופמן, והדובר עומר דוסטרי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת

22 בספטמבר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת 22 בספטמבר 2024/פלאש 90, יונתן זינדל

גם אתמול פנה ראש הממשלה לאזרחי לבנון: "המלחמה של ישראל איננה נגדכם. היא נגד חיזבאללה", אמר. "במשך זמן ארוך מדי, חיזבאללה השתמש בכם כמגן אנושי. הוא הציב רקטות בחדרי המגורים שלכם וטילים בחניה שלכם. הרקטות והטילים האלה מכוונים הישר לערים שלנו והישר לאזרחים שלנו. כדי להגן על אנשינו מפני תקיפות של חיזבאללה, עלינו להשמיד את הנשקים האלה".

דבריו של נתניהו בשני המקרים הללו ממשיכים את הודעת דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי,מהצהרתו אמש, על רקע ההסלמה הגוברת בצפון, על האפשרות של פגיעות באוכלוסיה במהלך תקיפות אוויריות על דרום המדינה.

"אנחנו נערכים לתקוף בזמן הקרוב מטרות באזור. חיזבאללה עושה שימוש באוכלוסייה כמגן אנושי ומסכן אותה ביודעין. אנחנו פועלים באמצעים אוויריים ומודיעיניים על מנת להשמיד את הנשקים, תוך צמצום הפגיעה באוכלוסייה האזרחית ככל הניתן. אתם רואים את הפעולה שאנחנו עושים כעת בדרום לבנון. חיזבאללה מתכוון לשגר את האמצעים הללו לשטח ישראל ואנחנו לא נאפשר את זה. חיזבאללה משקר לכם, הישמעו לאזהרות ולמסרים".

לדבריו, "המראות שרואים כעת בדרום לבנון, אלה הם פיצוצים של אמצעי לחימה של חיזבאללה, שמתפוצצים בתוך בתים. בכל בית שאנחנו תוקפים, יש אמצעי לחימה - רקטות, טילים, כלי טיס בלתי מאוישים, שהיו מיועדים ומכוונים להרוג אזרחים ישראליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully