וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחיטה ממתינה: איים לרצוח את השכן - כי תיקן את הטלפון בחנות אחרת

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 18:51

בעל חנות לאביזרי סלולר בטבריה דרש משכנו פיצוי של 50 אלף שקלים, לאחר שהאחרון תיקן את מכשיר הנייד שלו בבית עסק אחר בעיר. לאחר שאיים בעל הקורבן ועל אשתו ובנו במעלית המשותפת בבניין - הוגש נגד בעל החנות כתב אישום

עם הצמרת החדשה: בן גביר בטקס סגל פיקוד המשטרה/רוני כנפו

"תראה מי אני ומה אני מסוגל לעשות, כל מה שמתפוצץ בעיר הזו זה אני". כך אמר בעל חנות סלולרי בטבריה לשכנו, אחרי שתיקן את מכשיר הסלולרי שלו אצל המתחרה. המאיים, אבי משה בן 30 מטבריה, נעצר על ידי שוטרי תחנת טבריה ובשבוע שעבר הוגש נגדו בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום בעבירות סחיטה בכוח וסחיטה באיומים.

רב-פקד גל פרקש, קצין אגף חקירות ומודיעין בתחנת המשטרה בטבריה סיפר לוואלה כי למשטרה הגיעה תלונה נגד משה. בחקירה עלה שהמאיים והמאויים התגוררו באותו בניין מגורים בטבריה. לפני כארבעה חודשים הבחין משה כי השכן, שהינו איש עסקים, מתקן את הטלפון הסלולארי שלו בעסק אחר בעיר.

בעקבות כך פנה אליו משה ואמר לו שעליו לפצות אותו, והוא הזמין את השכן הסורר לפגישה בדירה שלו. בסיום הפגישה אמר לו משה כי למרות שלא שילם כסף, עליו לחשוב עד הבוקר על דרך לפצות אותו. כעבור מספר ימים התקשר משה לשכנו והורה לו להגיע לעסק שלו, שם הציג בפניו מסמך ולפיו רק לאחרונה הוא השתחרר ממעצר בגין עבירות אלימות ושימוש בחומרי נפץ. לדברי רפ"ק פרקש לנאשם אכן עבר פלילי עשיר בעבירות אלימות ונשק.

טלפון סמס ידיים איש מקליד הודעה טקסט סמאטרפון סלולרי. ShutterStock
הצמיד את אשת הקורבן לדופן המעלית ואיים ברצח - רק בגלל תיקון של הטלפון/ShutterStock

מחומר החקירה עלה כי תחילה ביקש הנאשם מהקורבן לפצות אותו בסכום של 30 אלף שקלים. המאויים שהרגיש מפוחד והציע לנאשם ליצור קשר עסקי עם יבואן מחו"ל, ואחרי שמשה הביע הסכמתו לכך, הוא קישר ביניהם. אבל זה לא פתר אותו מתשלום הקנס; כעבור שבוע, כשהם פגשו זה בזה, שאל אותו משה איך הוא מתכוון לשלם את הקנס וכשהמאויים השיב כי הוא דאג לו לקשר עסקי והוא לא חייב לו דבר, הודיע לו הנאשם שהוא חייב לו 30,000 ₪. המתלונן אמר שהוא מסרב לכך ובתגובה אמר לו משה שהקנס עלה ל-50,000 ₪. המתונן ביקש ממנו שלא יתקרב אליו יותר ובתגובה איים עליו משה: "אתה תצטער על זה, נגמרו לך החיים".

שבועיים לאחר מכן נפגשו השניים במעלית הבניין ושוב משה איים על המתלונן כי אם לא יעביר לו תשלום הוא ישלם על כך בחייו. מסכת האיומים נמשכה, עד שלפני כחודש כשהמתלונן הגיע במכוניתו עם אשתו ובנו לחניון הבניין, לשם הגיע הנאשם רכוב על אופנוע ואיים: "אתה תביא לי את הכסף שלי או שאני גומר עליך עכשיו". המתלונן אמר לו שאינו חייב לו דבר והלך עם משפחתו למעלית. הנאשם נכנס פנימה, הצמיד אותו אל דופן המעלית, אחז בחולצתו וביד השניה הצמיד חפץ חד לביטנו ואמר לו שירצח ויאנוס אותו. אחר כך ניגש לאשתו, תפס אותה בחולצתה ואיים גם עליה שירצח ויאנוס אותה אם לא יקבל את הכסף. אחרי האשה עבר לבנם ואיים גם עליו כי ירצח אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully