וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעברי ללבנון, בוגדת": ח"כים התעמתו עם תומא סלימאן כי טענה שישראל מבצעת טבח

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 13:12

ח"כ מחד"ש-תע"ל האשימה בחשבון ה-X שלה את ישראל בהרג של נשים, ילדים וזקנים. במערכת הפוליטית לא נותרו אדישים, ובוועדת הכספים ח"כ מילביצקי קרא לעברה: "גיס חמישי". גם ח"כ פרקש-הכהן מהאופוזיציה אמרה לה: "אתם צריכים לעשות חשבון נפש" | תיעוד

בוידאו: עימות בכנסת : ״בוגדת״, ״תעברי ללבנון או לעזה״.21 בספטמבר 2024/לפי סעיף 27א

עימות חריף התנהל היום (שלישי) בוועדת הכספים של הכנסת בין חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה לבין חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן (חד"ש-תע"ל) שכתבה אתמול ברשת החברתית X כי ישראל מבצעת "טבח בדרום לבנון" והמלחמה מביאה עמה רק "הרס ופשעים".

חברת הכנסת אורית פרקש-הכהן (המחנה הממלכתי) הטיחה לעברה: "יש כאן חברי כנסת שלא מסוגלים לגנות את הטבח ואת הפשעים נגד האנושות שבוצעו בתושבי מדינת ישראל. אתם צריכים לעשות חשבון נפש, את והמפלגה שלך. בושה וחרפה. בוגדת".

חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) קרא לעבר תומא סלימאן: "בוגדת, גיס חמישי. תעברי ללבנון או לעזה". תומא סלימאן לא התנצלה על דבריה וטענה: "דעותיי על מלחמות ידועה. אני לא רוצה להיות בתוך אנשים מעוררי מלחמות שלא אכפת להם מבני אדם".

חבר הכנסת אושר שקלים (הליכוד) כתב ברשת X בתגובה: "את מנוולת שונאת ישראל ומוציאה את ההודעות המטונפות שלך רק בזכות בג"ץ שאפשר לך להיות חברת כנסת. אחרי שנחסל את אויבינו שאת מזדהה עימם-נידרש גם לעשות סדר בתוכנו ולהעיף אותך ודומייך מכנסת ישראל. עם ישראל חי-תסבלי!".

עאידה תומא סלימאן, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
ח"כ מהקואליציה והאופוזיציה התעמתו איתה. ח"כ תומא סלימאן/ראובן קסטרו

חברת הכנסת תומא סלימאן כתבה אמש כאמור: "טבח בדרום לבנון. 270 הרוגים - וזה רק המספר הראשוני. מאות עדיין קבורים מתחת להריסות, ומעל ל-800 פצועים. אותן תמונות מזעזעות שראינו בתחילת המלחמה בעזה, אותה זוועה, אותה תמיכה עיוורת".

חברת הכנסת הוסיפה: "נשים, ילדים וזקנים חפים מפשע נמחצים תחת הפצצות. כמה דם עוד יישפך עד שיבינו פה שמלחמה לא תביא שום ביטחון? תושבי הצפון כבר שנה בריצה למקלטים, מפונים רחוקים מהבתים שלא לדבר על הפצועים והאבדות ועכשיו הממשלה מכניסה עוד אזרחים למעגל הסכנה. המלחמה הזו מביאה רק הרס ופשעים, לא שלום ולא ביטחון".

"עזה עדיין סובלת תחת הפצצות, והמשבר ההומניטרי מחמיר. אין מקום בטוח, גם המפונים מופצצים באוהלים שלהם, חשופים לרעב, מחלות, וגשמים. בגדה הכבושה, המתנחלים תוקפים ומוליכים אימה יום אחרי יום. האם כל זה החזיר את החטופים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully