וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: אגבה כניסה קרקעית ללבנון אם זה מה שצריך לעשות

עודכן לאחרונה: 23.9.2024 / 18:18

על רקע ההסלמה הגוברת בצפון מול לבנון, ח''כ בני גנץ פרסם מסר לציבור הישראלי לאחר מטחי הרקטות לעומק ישראל. "לממשלת ישראל ולמערכת הביטחון יש גיבוי מלא במשימתם להחזרת תושבי הצפון בביטחון לבתיהם, אגבה כניסה קרקעית ללבנון אם זה מה שצריך לעשות"

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ נשא דברים .23 בספטמבר 2024/ללא קרדיט

יו''ר המחנה הממלכתי חבר הכנסת בני גנץ פרסם היום (שני) הצהרה לציבור בישראל, ובה הוא פונה לאזרחים על רקע ההסלמה הגוברת מול חיזבאללה בצפון, "לממשלת ישראל ולמערכת הביטחון יש גיבוי מלא במשימתם להחזרת תושבי הצפון בביטחון לבתיהם", אמר. "כדי שזה יקרה, צריך לשלול את איום החדירה ולעצור את הירי". גנץ הוסיף, "עלינו לפעול לא רק מול חיזבאללה, אלא גם מול מדינת לבנון הריבונית, שנושאת באחריות לטרור היוצא משטחה". לגבי המשך המערכה מול חיזבאללה בצפון אמר, "בצומת שבו אנו נמצאים יש שתי דרכים שבהן ניתן להתקדם, הסדרה שתבלום את האש ותרחיק את חיזבאללה, או המשך התקפי, כולל כניסה קרקעית אם זה מה שצריך", סיכם.

למרות העברת מרכז הכובד מהדרום צפונה, גנץ לא שכח את החטופים שנמצאים בעזה, ואמר, "גם בימים האלו כשהעיניים צפונה, הלב שלנו עם 101 חטופים שנמצאים בעזה. חשוב להגיד להם ולמשפחות גם היום - לא התרגלנו, לא ויתרנו. עלינו לעשות הכל כדי להמשיך ולקדם מתווה להשבתם. אסור לעצור את המאמצים האלו לרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully