וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים נוספים בניסיון חיסול הבכיר המודיעיני בחדרה

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 17:02

מעצרו של אחד החשודים, בן 31 הוארך ב-5 ימים. החשוד השני, צעיר בן 29, יובא מחר בבוקר לדיון בבית המשפט. בשישי, שלושה חשודים נוספים בפרשה, תושבי נתניה, נעצרו רגעים לפני הרצח המתוכנן - כשארבו ליעד החיסול, עבריין בכיר עימו הם מסוכסכים, מחוץ לבית מלון בחדרה

היחידה המרכזית בלכיש פענחה ניסיון חיסול באמצעות מטען חבלה 8 באוגוסט 2024/דוברות משטרת ישראל

בלשי ימ"ר חוף עצרו היום שני תושבי חדרה המוכרים היטב למשטרה בחשד למעורבות בניסיון הרצח של יעד מודיעיני בכיר תושב העיר. מעצרו של אחד מהם, בן 31 הוארך ב-5 ימים. החשוד השני, צעיר בן 29, יובא מחר בבוקר לדיון בבית המשפט.

עד כה נעצרו 5 חשודים בניסיון החיסול אך צפויים מעצרים נוספים.

שלושת החשודים הנוספים, תושבי נתניה בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו בשישי רגע לפני שהוציאו לפועל את פעולת החיסול. השלושה נעצרו ברכב גנוב, כשעל פניהם רעלות ועל ידיהם כפפות. ברכב אותרו גם אקדחים ומחסניות. בהמשך היום צפויה היחידה המרכזית (ימ"ר) חוף לבקש את הארכת מעצרם.

האירוע התרחש סמוך ל-1:00. בלשי הימ"ר עצרו את חוליית החיסול בזמן שארבה ליעד - עבריין בכיר בשנות ה-30 לחייו עימו הם מסוכסכים. היעד לחיסול שהה במלון בחוף הים בחדרה והחולייה שידעה על הימצאותו שם חיכתה לו בחניית המלון ברכב ג'יפ שחור. לפני כמה ימים קצין המודיעין של הימ"ר הזהיר את היעד כי ישנה כוונה ממשית מצד גורמים עבריינים לפגוע בו.

עציר אזוק ברגליו. צילום: חיים גולדברג/פלאש 90, עיבוד תמונה
עציר אזוק ברגליו/עיבוד תמונה, צילום: חיים גולדברג/פלאש 90
אמצעי הלחימה שנתפסו ברכב החשודים בחדרה, 20 בספטמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
אמצעי הלחימה שנתפסו ברכב החשודים בחדרה, 20 בספטמבר 2024/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודשיים אלמונים ירו לעבר אותו יעד חיסול סמוך לביתו בעת ששהה שם עם חלק מאנשיו. הוא לא נפגע באותו אירוע אבל חלק מאנשיו כן נפגעו באורח קל. יעד החיסול הוא תושב חדרה שמוגדר יעד בכיר ובעברו ריצה עונשי מאסר בגין עבירות אמל"ח ואלימות קשה.

שני אקדחים טעונים נתפסו ברשותם של השלושה, תושבי נתניה המוכרים היטב למשטרה ובעבר ריצו עונשי מאסר. הם נלקחו לחקירה ובסיומה נכלאו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully