וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבתים הופצצו, חשוב לקיים את האירוע לפני המילואים": הזוגות שחתונתם נדחתה משתפים

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 11:51

זוגות רבים נאלצו לדחות את החתונה בעקבות ההנחיות החדשות של פיקוד העורף לצפון הארץ - "חשוב לנו להצליח לקיים אותה בתאריך המתוכנן", שיתפה סתיו פרנקל שהייתה אמורה להתחתן בתל עדשים. "מקווים להצליח להעמיד חתונה ביומיים"

בווידאו: שריפת בית ומספר רכבים כתוצאה מנפילה, מורשת, 22 בספטמבר 2024/דוברות כב"ה

עם הודעת פיקוד העורף אתמול (שבת) על הנחיות חדשות מחיפה צפונה הקובעות מגבלה של 300 אנשים במקום סגור, והעדכון שיצא מאוחר יותר שמגביל ל-100 אנשים, זוגות רבים שהיו אמורים להינשא נאלצו לדחות את החתונה. "בלילה הבתים של ההורים שלנו הופצצו", סיפרה לוואלה סתיו פרנקל שהייתה אמורה להתחתן ביום שלישי בתל עדשים.

סתיו פרנקל, בת 28 אמורה להתחתן ביום שלישי עם בן זוגה, דין, בתל עדשים. סתיו, במקור מנופית, סטודנטית לפסיכולוגיה ודין, במקור מקריית מוצקין, נמצא במילואים מאז השבעה באוקטובר. סתיו סיפרה לוואלה: "אתמול בערב גילינו עם כל עם ישראל את ההנחיות החדשות והבנו שלשם הדברים הולכים, בלילה הבתים של ההורים שלנו הופצצו, כשקמנו בבוקר הבנו שלא יהיה אירוע בתל עדשים לצערנו בגלל ההנחיות ובגלל המצב בצפון".

דין כאמור הוא חייל מילואים שיצא במיוחד מעזה בשביל החתונה: "כרגע מנסים למצוא מקום אלטרנטיבי, חשוב לנו להצליח לקיים אותה בתאריך המתוכנן לפני שהוא חוזר למילואים. חברים מתגייסים לעזור לנו ומקווים להצליח".

ראיתי שהתלבטת האם לשים תמונות של יאיר ואיתן החטופים בחתונה?

"עבדנו הרבה שנים בתנועת המחנות העולים כמדריכים ורכזים ואיתן הורן היה רכז בתנועה, עבדנו יחד ברעננה, אני גם מאד מתגעגעת אליו וחושבת עליו בתקופה האחרונה מאד ובעיקר בימים האלה. מחר יש לו יום הולדת והוא עדיין בשבי בעזה. לקראת החתונה אני חושבת עליו הרבה ומקווה שהוא יחזור, מאד רציתי שהוא יהיה בחתונה שלי". פרנקל משתפת שהיא "מרגישה את האהבה והערבות מהעם, מקווה להצליח להעמיד חתונה ביומיים".

סתיו פרנקל, דין בר נדלר. באדיבות המצולמים
סתיו פרנקל, דין בר נדלר/באדיבות המצולמים
הנחיות פיקוד העורף. 22 בספטמבר 2024. פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף לצפון הארץ/פיקוד העורף

הושעיה בר און, תושב מעלות במקור, סיים לימודי מכינה באריאל, היה במילואים מתחילת המלחמה חמישה חודשים, חודש בצפון וכל השאר בעזה. הוא אמור לחזור בחודש הבא לחודשיים מילואים בעזה והוא היה אמור להתחתן הערב בשמורתא באפק עם עם ליה מרג'ני, במקור מנהריה.

בר און סיפר לוואלה: "אתמול כשהוגבל ל-300 איש עוד היינו בכמות והבוקר בארבע התעוררתי מהפיצוצים וראיתי שהגבילו למאה איש וזה כבר לא רלוונטי. בהתחלה נכנסתי ללחץ קצת , ניסינו לבדוק מול האולם ואז החלטנו לחפש את הטוב בישראל".

הושעיה וליה, חתונתם נדחתה בעקבות הנחיות פיקוד העורף. באדיבות המצולמים
"עם ישראל נרתם כמו שעם ישראל יודע להירתם, מרגש"/באדיבות המצולמים

"שלחנו הודעה בשבע בבוקר ופשוט לא הפסיקו להציף אותנו בכל דבר: אולמות, צלמים, מגנטים, דיג'יי, איפור, מארגנים, התקשרו מכל מקום, הציעו את עצמם, אפילו בחינם לא מעט אנשים", מתאר בר און בהתרגשות.

"אני רוצה להגיד שדווקא בתקופה הזו שמנסים לצייר לנו שיש פילוג ולגרום לשנאה אחד מתוך השני, כולם נרתמו כמו שעם ישראל יודע לעשות, מרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully