וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: החשוד בגל ההצתות ביערות הכרמל - רופא מחיפה

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 22:28

הרופא, ד"ר וליד בשיר בן ה-60, רופא משפחה שבמקורו הוא מכפר כאבול בגליל והמתגורר בכרמל, הועבר לתחנה, נחקר, והיום הובא לבית משפט השלום בחיפה. על פי החשד, אחראי לסדרת ההצתות בכרמל בכמה מועדים. מעצרו הוארך, והוא יישלח לבחינה אצל הפסיכיאטר המחוזי

לאחר המטחים: שריפה בשטח פתוח בגליל העליון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרסום ראשון: שוטרי תחנת נשר ניהלו אתמול מצוד אחר חשוד בסדרת הצתות שגרמו לשריפות במספר מוקדים ביערות הכרמל. הם ביצעו סריקות וסגירות ומחסומים, במהלכם התקבל דיווח אודות רכב חשוד שנראה עוזב את רכס הכרמל, השוטרים ביצעו סגירה בכיוון נסיעתו ולאחר מעצרו חשפו ברכבו ממצאים הקושרים אותו לאירוע. ההפתעה הייתה לכשחשפו את זהותו של החשוד שלכדו, שהתברר כרופא ותיק, תושב חיפה.

הרופא, ד"ר וליד בשיר בן ה-60, רופא משפחה שבמקורו הוא מכפר כאבול בגליל והמתגורר בכרמל, הועבר לתחנה, נחקר, והיום הובא לבית משפט השלום בחיפה, שם ביקש רנ"ג יהב חלבי את הארכת מעצרו ב-7 ימים. בהסכמה בין נציג המשטרה, רנ"ג יהב חלבי והסניגור עו"ד שאדי סרוגי', המייצג את הרופא, האריך השופט לירן חיים את מעצרו ב-4 ימים, והורה כי הפסיכיאטר המחוזי יבחן אותו כדי לקבוע באם יש צורך בהסתכלות.

יערות הכרמל, חמש שנים לאחר אסון הכרמל. נובמבר 2015. קק"ל, סוכנות ג'יני
יערות הכרמל, חמש שנים לאחר אסון הכרמל. נובמבר 2015/סוכנות ג'יני, קק"ל

אתמול צוותי כבאים רבים מתחנת חיפה, בסיוע פקחי רשות הטבע והגנים ומוקד השליטה של שב''ס בבית הסוהר דמון עסקו שעות ארוכות בכיבוי מספר מוקדי השריפה שהתפתחו במספר אזורים בפארק הכרמל. רשף יובל ברק מפקד אשכול רכס הכרמל מסר כי "ערנות גבוהה יחד עם תגובה מהירה הביאו לשליטה מהירה, בלימת ההתפשטות ונזק נוסף. שיתוף הפעולה בין הגופים השונים מוכיח עצמו כהצלחה בשגרה ובחירום, ותורם לשמירה על הטבע והסביבה".

המשטרה חושדת כי בשיר עומד מאחורי הצתות נוספות, בין היתר סדרת הצתות במספר מוקדים שגרמה לשריפות בפארק בכרמל ביום ראשון ואולי גם במועדים קודמים. החקירה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully