וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אקדחים שלופים ורעלות על הפנים: חולייה חמושה נעצרה רגע לפני חיסול

עודכן לאחרונה: 20.9.2024 / 12:04

העצורים הם תושבי נתניה שמוכרים היטב למשטרה ובעבר ריצו עונשי מאסר. הם ארבו ליעד בחניית מלון ברכב ג'יפ שאותו גנבו. ברשותם נתפסו אקדחים טעונים ותחמושת. ככל הנראה על הכוונת שלהם עמד עבריין בכיר בשנות ה-30 לחייו איתו הם מסוכסכים

ניסיון חיסול בפתח תקווה: שני צעירים פצועים קשה ובינוני מפיצוץ רכב/דוברות כב"ה

שלושה תושבי נתניה בשנות ה-30 לחייהם נעצרו בחדרה רגע לפני שהוציאו לפועל פעולת חיסול - כך הותר היום (שישי) לפרסום. השלושה נעצרו ברכב גנוב, כשעל פניהם רעלות ועל ידיהם כפפות. ברכב אותרו גם אקדחים ומחסניות. בהמשך היום צפויה היחידה המרכזית (ימ"ר) חוף לבקש את הארכת מעצרם.

האירוע התרחש סמוך ל-1:00. בלשי הימ"ר עצרו את חוליית החיסול בזמן שארבה ליעד - עבריין בכיר בשנות ה-30 לחייו עימו הם מסוכסכים. היעד לחיסול שהה במלון בחוף הים בחדרה והחולייה שידעה על הימצאותו שם חיכתה לו בחניית המלון ברכב ג'יפ שחור. לפני כמה ימים קצין המודיעין של הימ"ר הזהיר את היעד כי ישנה כוונה ממשית מצד גורמים עבריינים לפגוע בו.

המשטרה עצרה חשודים בשוד מזוין וגניבת רכב יוקרה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
"חוליית החיסול הם יעדים מרכזיים של ימ"ר מרכז". אילוסטרציה/דוברות משטרת ישראל
אמצעי הלחימה שנתפסו ברכב החשודים בחדרה, 20 בספטמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
אמצעי הלחימה שנתפסו ברכב החשודים בחדרה, 20 בספטמבר 2024/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודשיים אלמונים ירו לעבר אותו יעד חיסול סמוך לביתו בעת ששהה שם עם חלק מאנשיו. הוא לא נפגע באותו אירוע אבל חלק מאנשיו כן נפגעו באורח קל. יעד החיסול הוא תושב חדרה שמוגדר יעד בכיר ובעברו ריצה עונשי מאסר בגין עבירות אמל"ח ואלימות קשה.

שני אקדחים טעונים נתפסו ברשותם של השלושה, תושבי נתניה המוכרים היטב למשטרה ובעבר ריצו עונשי מאסר. הם נלקחו לחקירה ובסיומה נכלאו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully