וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים נפגשו לראשונה עם המועמד הדמוקרטי לתפקיד סגן הנשיא

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 21:24

זו הפגישה הראשונה בין המועמד לסגן הנשיא לבין משפחות החטופים והיא מתקיימת כאשר המשא ומתן לעסקה לשחרור החטופים והפסקת אש בעזה נמצאים במבוי סתום. טים וולז: "נעשה כל שניתן כדי להבטיח את שחרור בני משפחתם וכל שאר החטופים"

המועמד הדמוקרטי לתפקיד סגן הנשיא, מושל מינסוטה טים וולז, נפגש היום (חמישי) עם משפחות החטופים האמריקנים שמוחזקים בידי חמאס בעזה, כך אמר לוואלה מקור בקמפיין האריס-וולז.

למה זה חשוב:

זו הפגישה הראשונה בין וולז לבין משפחות החטופים והיא מתקיימת כאשר המשא ומתן לעסקה לשחרור החטופים והפסקת אש בעזה נמצאים במבוי סתום.

הפגנה של משפחות החטופים, שער בגין, הקריה.18 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
הפגנת משפחות החטופים מחוץ לקריה בתל אביב./ניב אהרונסון

במוקד החדשות:

משפחותיהם של שבעת החטופים האמריקנים שעדיין מוחזקים בעזה נפגשו ביום רביעי בבית הלבן עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן ועם היועץ הבכיר של הנשיא ביידן למזרח התיכון ברט מקגרק וקיבלו תדרוך על מצב המשא ומתן, כך לפי שני מקורות שמעורים בתכני הפגישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
המונים בהפגנה למען שחרור החטופים בצומת בגין בתל אביב, 14 בספטמבר 2024. שלומי גבאי
המונים בהפגנה למען שחרור החטופים./שלומי גבאי

מה הם אומרים:

"המושל וולז ישמע את סיפוריהם ונקודות המבט שלהם ויבהיר את המחויבות של סגנית הנשיא קמלה האריס לעשות כל שניתן כדי להבטיח את שחרור בני משפחתם וכל שאר החטופים", אמר המקור בקמפיין.
לדברי המקור בקמפיין, וולז אמר למשפחות כי בעוד שבתפקידו הנוכחי הוא אינו מעורב במשא ומתן, "הוא יעשה כל שביכולתו כדי להאיר אור על המטרה שלהם".

קמלה האריס 10.9.2024. צילום: רויטרס, עיבוד תמונה
סגנית הנשיא קמלה האריס. נפגשה עם משפחות חטופים./עיבוד תמונה, צילום: רויטרס

תזכורת:

סגנית הנשיא קמלה האריס, נפגשה עם משפחות החטופים האמריקנים מספר פעמים במהלך השנה האחרונה וקראה בפומבי לשחרורם כחלק מהסכם הפסקת האש בעזה. מספר ימים לאחר מתקפת 7 באוקטובר, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, קיים שיחת טלפון קצרה עם משפחה של אחד החטופים האמריקנים. מאז אותה פגישה, לא היה לו שום קשר עם המשפחות והוא מיעט להתבטא בסוגיה בפומבי.

בשבועות האחרונים אמר טראמפ פעמיים בפומבי שהוא חושב שרוב בני הערובה מתו בשבי חמאס. לעומותו, שירותי המודיעין הישראלים חושבים שכמחצית מ-101 בני הערובה הנותרים בעזה עדיין נמצאים בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully