וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החרם של בן גביר והמפכ"ל: רה"מ מכנס את הדיון בפשיעה ערבית

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 11:51

לוואלה נודע כי מסרבים לאשר לניצב יורם סופר, האחראי על המאבק בפשיעה בחברה הערבית להשתתף בדיון שאמור להתקיים בוועדת המשנה בנושא - על אף שעד כה השתתף בכל הפגישות. גורמים במשרדו של בן גביר: נראה שהעניין לא חשוב למשרד נתניהו, אם כך אין לנו מה להשתתף בדיוני סרק

איתמר בן גביר מעניק דרגות למפכל החדש דני לוי/רוני כנפו

לוואלה נודע היום (חמישי) כי בלשכת רה"מ מסרבים לאשר לממונה על המאבק בפשיעה בחברה הערבית, ניצב יורם סופר, להשתתף בדיון שאמור להתקיים בשעה הקרובה בוועדת המשנה לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית במשרד ראש הממשלה. הסיבה לא ברורה.

בעקבות זאת, נכון לשעה זו - השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, המפכ"ל ושאר גורמי המשטרה שאמורים להשתתף בדיון - לא מתכוונים להגיע אליו. בכל הדיונים שהתקיימו בוועדה עד כה, ניצב סופר השתתף.

למרות החרם של בן גביר, המפכ"ל וגורמי המשטרה, לוואלה נודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס בשעה זו את ועדת המשנה למאבק בפשיעה בחברה הערבית בהשתתפות שרים, גורמי מקצוע ומשפטנים.

רה"מ נתניהו אמר לנוכחים בחדר: "אנחנו מקדמים את הישיבה. אני לא מתרשם מהחרמות האלה, נטפל בהם בנפרד". לדברי גורם במשרד ראש הממשלה, בדיון יעלו עשר הצעות חוק בנושא זה, לטובת המאבק בפשיעה.

גורמים במשרד ראש הממשלה הסבירו את הסירוב לצרף את ניצב סופר לדיון: "הדיון הוגדר מראש כמצומצם מאוד. הוזמנו אליו 11 אנשים בלבד. מי שהחליט להחרימו - שיישא באחריות על כך. ראש הממשלה ממשיך לקדם את המאבק בפשיעה בחברה הערבית".

ניצב יורם סופר. 22 באוגוסט 2023. שלומי גבאי
"בן גביר המפכ"ל, ושאר גורמי המשטרה שאמורים להשתתף בדיון - לא מתכוונים להגיע אליו". ניצב יורם סופר/שלומי גבאי

גורמים במשרד לביטחון לאומי מסרו כי "הסירוב המשונה להכניס את ניצב סופר מראה שכנראה הנושא לא באמת חשוב למשרד ראש הממשלה. אם כך, אין לנו מה להשתתף בדיוני סרק. אנחנו לא עושים דיונים לפרוטוקול". במקביל, נעשים מאמצים לפתור את המשבר כדי שהישיבה תתכנס כמתוכנן. מלשכת רה"מ טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully