וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל בפיקוד הצפון: "יש לנו עוד הרבה יכולות, מוכנים כבר שני שלבים קדימה"

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 19:47

הלוי אישר את תוכניות ההתקפה וההגנה לזירה הצפונית, ובתום הערכת מצב אמר כי צה"ל נחוש לייצר את התנאים הביטחוניים שיחזירו את תושבי הצפון לבתים. "אנחנו מוכנים לעשות באמת כל מה שנדרש כדי להביא את הדברים האלה", אמר. "בכל שלב המחיר בחיזבאללה צריך להיות גבוה"

הרמטכ"ל הרצי הלוי אישר את תוכניות ההתקפה וההגנה לזירה הצפונית/דובר צה"ל

הרמטכ"ל הרצי הלוי קיים היום (רביעי) הערכת מצב בפיקוד הצפון עם חברי פורום המטה הכללי, ואישר את תוכניות ההתקפה וההגנה לזירה הצפונית. "יש לנו הרבה יכולות שעוד לא הפעלנו, ראינו פה חלק מהדברים, זה נראה לי במוכנות טובה ואנחנו מכינים את התוכניות האלה קדימה", אמר בהערכת המצב. "בכל שלב המחיר בחיזבאללה צריך להיות גבוה".

"אנחנו מאוד נחושים לייצר את התנאים הביטחוניים שמחזירים את התושבים לבתים, ליישובים, ברמת ביטחון גבוהה, ואנחנו מוכנים לעשות באמת כל מה שנדרש כדי להביא את הדברים האלה", אמר הלוי. "הכלל הוא כל פעם שאנחנו עובדים בשלב מסוים שני השלבים הבאים מוכנים לצאת כבר חזק קדימה".

הרמטכ"ל הרצי הלוי אישר את תוכניות ההתקפה וההגנה לזירה הצפונית.18 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
הרמטכ"ל הרצי הלוי בתום הערכת המצב בפיקוד צפון. "יש לנו הרבה יכולות שעוד לא הפעלנו"/דובר צה"ל

למרות ריכוז תשומת הלב על הזירה הצפונית, התייחס הלוי למצב בדרום ואמר כי דרושה עוד עבודה. "אנחנו כמעט שנה, לאורך כל המלחמה נלחמים בעזה - שתי מטרות מרכזיות, יש עוד, פירוק חמאס והשבת החטופים הרבה הישגים ויש לנו עוד הרבה ללכת קדימה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully