וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט בביקור בבסיס של חיל האוויר: "אנחנו בפתיחת שלב חדש במלחמה"

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 19:47

שר הביטחון ביקר היום בבסיס רמת דוד וקיבל סקירה על הפעילות ממפקד הבסיס. גלנט: "מרכז הכובד עובר צפונה, זה משהו אחר וצריך להיערך אליו בהתאם"

שר הביטחון יואב גלנט בבסיס רמת דוד.18 בספטמבר 2024/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון גלנט ביקר היום (רביעי) בסיס רמת דוד של חיל האוויר על רקע סדרת הפיצוצים שמיוחסים לישראל ברחבי מדינת לבנון. השר גלנט קיבל סקירה ממפקד הבסיס אלוף-משנה א' ומפקדי הטייסות על הפעילות המבצעית לאורך התקופה האחרונה בכל זירות המלחמה.

גלנט אמר בביקורו: "מרכז הכובד עובר צפונה באמצעות הסטת משאבים וכוחות. אנחנו בפתיחת שלב חדש במלחמה - זה דורש מאיתנו תעוזה, נחישות והתמדה. יש חשיבות רבה לבצע את הדברים בשלב הזה בשיתוף פעולה הדוק - בין כל הארגונים, בכל הדרגים".

שר הביטחון הוסיף ואמר: "הפעולה הזאת מתבצעת על ידי כל הגופים והמשימה היא משימה ברורה ופשוטה - להחזיר את תושבי הישובים בצפון לבתיהם בביטחון.

לגבי הסלמת המערכה בצפון ציין שר הביטחון: "אני מעריך שאנחנו בפתחה של תקופה חדשה בתוך המלחמה הזאת ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו, זה נכון לכולם, בוודאי למי שנמצא באוויר או שולט במה שנמצא באוויר מפני שהפוזיציה פה היא יותר חזקה, זה לא חמאס, זה משהו אחר וצריך להיערך לעניין הזה כמו שצריך, לקחת את זה בחשבון".

בדבריו לצוותי האוויר והקרקע השר גלנט הביע את הערכתו אליהם: "אנחנו נדרש לעקביות לאורך הזמן, המלחמה הזאת דורשת תעוזה רבה, נחישות והתמדה. ותודה על כל מה שאתם עושים ומבצעים, אנחנו את המשימות שלנו בכל החזיתות הולכים להשלים ויש לכם את החובה, אבל גם את הזכות להיות שותפים למאמץ הזה, כל אחד בתפקיד שלו - בצוותי הקרקע וצוותי האוויר". סיכם השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully