וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממנפים אקזיט של מיליארד דולר: 'שיבא' נבחר ב-10 בתי החולים החכמים בעולם

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 11:22

עוד הישג בינלאומי לחדשנות הישראלית: מגזין "Newsweek" האמריקני דירג את המרכז הרפואי בצמרת, לאחר שהפך ליצרן מוביל של חברות טכנולוגיה רפואית מתקדמת שנמכרו בעסקאות ענק. מנהל 'שיבא', פרופ' קרייס: "הזדמנות פז למשק כולו, מערכת הבריאות תהפוך לקטר מוביל"

לאחר שעשו את דרכם מרוסיה לישראל, הוריו של אנדריי קוזלוב הגיעו לבית החולים שיבא/ארז הראל

המרכז הרפואי 'שיבא' נמצא במקום ה-10 בין בתי החולים החכמים הטובים בעולם, כך קבע המגזין האמריקאי NEWSWEEK. זוהי השנה הרביעית ברציפות ש'שיבא' נבחר לרשימה היוקרתית והוא היחיד מבין בתי החולים הישראליים שמופיע בצמרת הרשימה. השנה סקר המגזין 350 בתי חולים מ-28 מדינות בעולם.

בחודשים האחרונים הפך 'שיבא' הפך ליצרן מוביל של חברות טכנולוגיה רפואית מתקדמת שנמכרו בעסקאות אקזיט ששוויין המוערך קרוב למיליארד דולר. חברות אלה צמחו ב'שיבא' מראשיתן ועד שלב הפיתוח וההטמעה. המוצרים והפיתוחים של החברות מביאים לפריצות דרך בטיפול בחולים ומשנות את פני הרפואה ברמה הבינלאומית, באמצעות פלטפורמת החדשנות של שיבא - ARC, שמייצרת חיבורים בין רופאים, חוקרים, יזמים ומשקיעים ברשת גלובלית חובקת עולם המביאה סטארט-אפים מצליחים בתחומי הביו-מד והביו-טק.

המרכז הרפואי שיבא נבחר בין 10 בתי החולים החכמים בעולם. דדוברות שיבא, אתר רשמי
פריצות דרך טכנולוגיות שמשפרות את הרפואה ברמה הגלובלית. ביה"ח 'שיבא'/אתר רשמי, דדוברות שיבא

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי 'שיבא', בירך על הדירוג המחמיא: "הדנ"א היזמי והיצירתי שמייצר אקזיטים בשווי של כמיליארד דולר הוא גם זה שהופך מרכז רפואי לבית חולים מהחכמים ביותר בעולם. לא רחוק היום שמערכת הבריאות תהפוך לקטר המוביל של החדשנות בישראל. אם לא נשבור את הקונספציה שלפיה מערכת הבריאות היא עול תקציבי ונסתכל עליה כעל השקעה מניבה, נאבד כוח אדם איכותי ונפספס הזדמנות פז להפוך אותה למנוע צמיחה משמעותי עבור המשק כולו".

בדרכו להיות בית חולים מבוסס AI, במרכז הרפואי מפותחות ומוטמעות טכנולוגיות של בינה מלאכותית שמייעלות תהליכי ליבה בעבודת הצוותים הרפואיים ומשפרות את השירות הניתן למטופלים, כחלק מתהליך טרנספורמציה דיגיטלי מקיף.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
המרכז הרפואי שיבא נבחר בין 10 בתי החולים החכמים בעולם. דדוברות שיבא, אתר רשמי
350 בתי חולים בעולם נבדקו, 'שיבא' במקום העשירי/אתר רשמי, דדוברות שיבא

פרופ' איל צימליכמן, סמנכ"ל טרנספורמציה ב'שיבא' ומנהל פלטפורמת החדשנות ARC: "בשנים האחרונות אנחנו חווים קפיצת מדרגה בעולם הרפואה בתחום של טכנולוגיות ומכשור רפואי, שמציבה רף חדש של סטנדרט טיפולי מתקדם. בזרוע החדשנות של 'שיבא' ARC מאתרים צרכים ופיתוחים בשיתוף פעולה בין יזמים וקלינאים והופכים אותם לחידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בתחומי בינה מלאכותית, רובוטיקה ודיגיטציה, לטובת טיפול רפואי טוב יותר ויעיל יותר".

המרכז הרפואי 'שיבא' מופיע ברשימת בתי החולים החכמים לשנת 2025, לצד בתי חולים מובילים בעולם כמו Mayo clinic, Cleveland , Massachusetts General Hospital ו-Mount Sinai Hospital. שיבא הוא הראשון ברשימה מבין 5 מרכזים רפואיים ישראליים שמופיעים בה בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully