וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהוא שבוי ברצועה - אחייניתו של אוהד נולדה בישראל: "הם עוד ייפגשו - והוא יעוף עליה"

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 19:58

אוהד יהלומי, שנחטף ב-7 באוקטובר מניר עוז, הפך הבוקר לדוד לאחר שאחותו איילה ילדה תינוקת בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. השם שנבחר, אדוה, סיכול אותיות של שם הדוד, כך מספרת האם הטרייה. "חלמתי שיהיה כאן לחבק אותה מיד אחרי הלידה. אנחנו מחכים לו"

משפחות החטופים מפורום חיים מגיבות לדברי ראש הממשלה בנימין נתניה/קרדיט פורום חיים משפחות להצלת החטופים

אוהד יהלומי, נהפך לדוד בעודו שבוי ברצועת עזה - לאחר שאחותו איילה ילדה הבוקר (שלישי) תינוקת בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. "נקלטתי להריון כשאוהד היה חטוף, ולמרות הדאגות והחששות שמתי את ההריון ואת הבטן הגדלה בצד והמשכתי במלחמה שלי להחזיר את אוהד", היא מספרת.

השם שנבחר לתינוקת - אדוה, סיכול אותיות של השם "אוהד" - כך מספרת האם הטרייה. "קראנו לה ככה גם כי משמעות השם כל כך יפה בעיניי, אבל גם כי האותיות של השם אוהד נמצאות בתוך השם אדוה. ברור לנו שהוא ישתגע עליה, הוא דוד מדהים והוא יעוף עליה ברגע שיפגשו. חלמתי שיהיה כאן לחבק אותה מיד אחרי הלידה, אבל אנחנו מחכים לו ולא מפסיקים להילחם".

אחייניתו של אוהד יהלומי. 17 בספטמבר 2024. בית החולים בילינסון, אתר רשמי
אחייניתו של אוהד יהלומי. 17 בספטמבר 2024/אתר רשמי, בית החולים בילינסון
אוהד יהלומי פקח קט"ג שחטוף בעזה. רשות הטבע והגנים
אוהד יהלומי פקח קט"ג שחטוף בעזה/רשות הטבע והגנים

אוהד יהלומי מקיבוץ ניר עוז נחטף לעזה יחד עם בנו איתן בן ה-12. בת שבע יהלומי, אשתו של אוהד, סיפרה כי כאשר המחבלים חדרו ליישוב הם ניסו לחטוף אותה ואת ילדיה בזמן שדהרו על אופנועים. "בזמן הנסיעה, עם התושייה הרבה שיש לה ושתי ילדות קטנות על הידיים, היא קפצה אבל לא הצליחה להציל את הבן שלה", סיפרה אמו של אוהד וסבתו של איתן. ב-27 בנובמבר שוחרר הבן איתן משבי חמאס ואביו אוהד נותר בעזה.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully