וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקורב לנתניהו שפועל לסכל את כניסת סער לממשלה: "אין אמון"

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 13:16

לוואלה נודע כי אשל נמצא בקשר הדוק עם שרה נתניהו ופועל אקטיבית לסכל את ההסכם המתגבש עם סער. עם זאת, לדברי גורמים, ראש הממשלה "החליט ללכת על המהלך" ואשל הוא "בעמדת מיעוט" בסביבתו. לפני כחודשיים, אשל הסתייג מאפשרות לפטר את גלנט בזמן מלחמה

נתניהו מבטיח ב-2019: "אם ארכיב ממשלה - גדעון סער יהיה שר"/טל שלו

נתן אשל, המקורב לראש הממשלה, מתנגד לכניסתו הצפויה של גדעון סער לממשלה - כך נודע לוואלה. לפי שני גורמים, אשל שנמצא בקשר הדוק עם שרה נתניהו פועל אקטיבית ביממה האחרונה לסכל את ההסכם המתגבש עם סער.

עם זאת, לדבריהם ראש הממשלה "החליט ללכת על המהלך" ואשל הוא "בעמדת מיעוט" בסביבתו. עוד הוסיפו כי "אשל סבור כי לא ניתן לתת אמון בסער היות וחתרן נשאר חתרן", כלשונם. במהלך המלחמה, לפני כחודשיים, אשל הסתייג בקבוצה פנימית מאפשרות לפטר את שר הביטחון יואב גלנט אך לא השיב האם עמדתו נותרה בעינה. בשיחה עם וואלה הכחיש אשל את הדברים.

מפלגת הליכוד לאחר פרסום תוצאות המדגם, 22 בינואר 2013
 בנימין נתניהו גדעון סער. ראובן קסטרו
"לא ניתן לתת אמון בסער היות וחתרן נשאר חתרן". נתניהו וסער/ראובן קסטרו

אשל, אחד מהמקורבים הוותיקים ביותר של נתניהו ומשפחתו, נודע בין השאר בשל פרסום הקלטה משנת 2018 בה הוא נשמע אומר "השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו". הוא שימש בעבר כמנהל לשכת ראש הממשלה אך פרש משירות המדינה בעקבות פרשה של צילום אחת מעובדות הלשכה.

בחודש אוגוסט האחרון עלה שוב לכותרות כשתקף את התארגנות משפחות החטופים לטקס ציון שנה לאירועי 7 באוקטובר, שיתקיים תוך היעדרותן מהטקס הממשלתי ובמחאה עליו. "חברות וחברים, אל תטעו ואל תהיו תמימים", כתב בהודעה שהפיץ תוך התייחסות לטקס המשפחות. "זה לא הטקס האלטרנטיבי, שונאי נתניהו והימין רוצים מדינה אלטרנטיבית". עוד הוסיף כי אלו "פרפורים אחרונים שלהם לקראת שקיעה. מיד בסיום המלחמה נקיים טקס חילופי אליטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully