וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע במעבר אלנבי: בירדן קוראים להמונים להגיע להלוויית המחבל

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 12:29

ברשתות החברתיות במדינה קוראים לציבור להשתתף יחד עם בני משפחתו בשיירה שמובילה את גופתו. ברשת אל ג'זירה משדרים את האירוע השידור ישיר, ועטפו את גופתו בדגל ירדן. בפיגוע הקטלני נרצחו שלושה ישראלים: יוחנן שחורי, יורי בירינבאום ואדריאן מרסלו פודסמסר

השיירה שמעבירה את גופת המחבל שביצע את הפיגוע במעבר אלנבי.17 בספטמבר 2024/לפי סעיף 27א

הלווית המחבל שביצע את הפיגוע באלנבי החלה היום (שלישי) בירדן. ברשתות החברתיות במדינה קוראים לציבור לבוא ולהשתתף יחד עם ובני משפחתו בשיירה שמובילה את גופתו. ברשת אל ג'זירה משדרים את האירוע השידור ישיר, ועטפו את גופתו בדגל ירדן.

הפיגוע הרצחני התרחש לפני כשבועיים, כשהמחבל הגיע מהצד הירדני למעבר אלנבי ועוד בטרם חצה אותו ירד מרכבו ופתח בירי לעבר ישראלים שהיו במקום. הפיגוע בוצע במסוף מטענים שבמעבר. בעקבותיו, נסגר לתנועה המעבר - אחד המרכזיים להובלת סחורה הומניטרית לרצועת עזה.

בהמשך, בהנחיית גורמי ביטחון נסגרו גם יתר המעברים היבשתיים לירדן - יצחק רבין ליד אילת, נהר הירדן ליד בית שאן. בשנה האחרונה נרשמה עלייה בפעילות העוינת בגבול הארוך עם ירדן, מה שמתבטא בגידול בהברחות נשק וכניסת מחבלים לאורך הגבול שאין בו גדר מאסיבית ועתירת חיישנים כמו בגולן ומסביב לרצועת עזה.

השיירה שמעבירה את גופת המחבל שביצע את הפיגוע במעבר אלנבי.17 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ברשתות החברתיות קראו להמונים להשתתף בהלוויה. שיירת המחבל בירדן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלושה בני אדם נרצחו בפיגוע הירי הקטלני: יוחנן שחורי, יורי בירינבאום ואדריאן מרסלו פודסמסר. יוחנן שחורי, בן 61, היה תושב מעלה אפרים. שחורי הוא אב לשישה, שעבד במעבר מטעם רשות שדות התעופה. אדריאן מרסלו פודסמסר, תושב אריאל בן 57, הותיר אחריו אישה ו-4 ילדים ויורי בירינבאום, בן 65, הוא תושב נעמ"ה שבבקעת הירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully