וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החות'ים: מוכנים לסייע לחיזבאללה עם מאות אלפי לוחמים

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 10:43

בכיר בארגון הטרור התימני איים שבמקרה של עימות נרחב בצפון, הם ערוכים לתמוך בחיזבאללה: "בטוחים ביכולתם להכות את האויב הציוני מכה אנושה, נהיה לצדם בכל עימות". על ירי הטיל לעבר המרכז אמר: "שואפים להרחיב את היכולת שלנו לפגוע בכל מטרה בפלסטין הכבושה"

החות׳ים מפרסמים את תיעוד השיגור מהטיל שנורה למרכז הארץ/על פי סעיף

בכיר בשורות המורדים החות'ים אמר שהם מוכנים לשלוח "מאות אלפי לוחמים מאומנים" שיסייעו לחיזבאללה בעימות עם ישראל, אם יהיה צורך בכך. הוא הוסיף ששיגור הטיל לעבר המרכז ביום ראשון לא יהיה פעולה "בודדת".

"אנו שואפים להרחיב את היכולת שלנו לפגוע בכל מטרה ברחבי השטחים הכבושים של פלסטין, ואנחנו עובדים על זה בקצב מוגבר", אמר נאסר א-דין עאמר, סגן ראש מחלקת התקשורת של החות'ים בריאיון לסוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב".

"אנו בטוחים ביכולתם של האחים בחיזבאללה להכות את האויב הציוני במכה אנושה, ונהיה לצדם בכל עימות". הוא הוסיף. "אנחנו מוכנים לשלוח מאות אלפי לוחמים מאומנים במידת הצורך, ונתמוך בהם באותו האופן שבו אנו תומכים באחים בהתנגדות בפלסטין כי עמדתנו מבוססת על עקרונות אמונה".

החות'ים בעצרת אחרי תקיפת ארצות הברית בתימן, 12 בינואר 2023. רויטרס
עצרת תמיכה בחות'ים בצנעא/רויטרס

אתמול חשפו החות'ים תיעוד של השטיל שאותו הם שיגרו לישראל ביום ראשון בבוקר, המכונה "פלסטין-2". לטענתם, זהו טיל בליסטי היפרסוני מסוג חדש, אך בישראל הכחישו שיש בידיהם טיל מסוג כזה. צה"ל עדיין חוקר את הכישלון של מערכות ההגנה האווירית לסכל את ההתקפה על אף שטיל מיירט פגע בטיל החות'י. שרידים של הטיל נפלו בשטח פתוח באזור נתב"ג ובתחנת הרכבת במודיעין.

ישראל הבטיחה להגיב על ההתקפה של החות'ים, שבעצמם תיארו זאת כחלק מהנקמה שלהם על התקיפה הנרחבת של חיל האוויר בנמל חודיידה ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully