וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ על פיטורי גלנט: זה דגל שחור. נתניהו מסכן את ביטחון ישראל

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 10:34

בנאום שנשא בכנס מועצת תנועת המושבים, תקף יו"ר כחול לבן את רה"מ בעקבות הפיטורים המסתמנים של גלנט. "החלפת שר ביטחון ערב יציאה למערכה עצימה בצפון שעלולה להפוך למלחמה אזורית - זו הפקרות ביטחונית", אמר. בנוסף, תקף את סער: "עתיד האומה על הכף - והם בסידור עבודה"

הצהרת בני גנץ ומשה דוידוביץ במטה אשר/לשכת בני גנץ

בני גנץ נאם היום (שלישי) בכנס מועצת תנועת המושבים, וטען כי "מה שנתניהו עושה בשעות האלו, מסכן את ביטחון ישראל באופן הכי מוחשי שאני זוכר שנעשה על ידי ראש ממשלה בזמן מלחמה". דבריו נאמרו לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו וסער נפגשו בשבועיים האחרונים ודנו על האפשרות שסער יכהן בתפקיד שר הביטחון במקומו של יואב גלנט, או בתפקיד בכיר אחר. בינתיים, נתניהו לא החליט סופית אם לפטר את גלנט.

"אני מבקש להרים דגל שחור", אמר גנץ. "מה שנתניהו עושה בשעות האלו, מסכן את ביטחון ישראל באופן הכי מוחשי שאני זוכר שנעשה על ידי ראש ממשלה בזמן מלחמה. בחצי שנה איחור - הוסיפו את השבת תושבי הצפון לבתיהם למטרות המלחמה. טוב מאוחר מאשר אף פעם אבל החלפת שר ביטחון ערב יציאה למערכה עצימה בצפון שעלולה להפוך למלחמה אזורית - זו הפקרות ביטחונית".

הצהרת בני גנץ ומשה דוידוביץ במטה אשר. לשכת בני גנץ, אתר רשמי
חלפת שר ביטחון ערב יציאה למערכה עצימה בצפון שעלולה להפוך למלחמה אזורית - זו הפקרות ביטחונית".בני גנץ/אתר רשמי, לשכת בני גנץ

"חיי אדם ועתיד האומה על הכף - והם בסידור עבודה והישרדות פוליטית", תקף גנץ את נתניהו וסער. "החלפת שר ביטחון, כדי לקדם חוק שיעגן פטור מגיוס זו גם הפקרות מוסרית. בלתי מתקבל על הדעת שבזמן שחיילי מילואים מגיעים לסבב השלישי ואנחנו קוברים את מתינו ומתפללים למען פצועינו, ככה נוהגים מנהיגינו. זו ההגדרה במילון לפוליטיקה קטנה על חשבון ביטחון המדינה".

גנץ טען כי הצטרפותו לקבינט בתחילת המלחמה שונה לחלוטין מהצטרפותו של סער. "כשהצטרפנו לממשלת החירום שמנו פוליטיקה בצד בשביל המלחמה, וכעת נתניהו וסער שמים את המלחמה בצד, בשביל הפוליטיקה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully