וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גורמים עלומים בעלי אינטרס": לאחר פרסום ההערות ההומופוביות של המפכ"ל - במשטרה תוקפים

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 19:08

"אנו מגנים את הכתבה המגמתית שנועדה לייצר מצג שווא הפוגע בחברי הקהילה ובארגון", תקפו במשטרה בעקבות פרסום דבריו של המפכ"ל נגד הקהילה הגאה. עוד הדגישו: "כמפכ"ל מדיניותו שמה דגש על מתן שירותי משטרה איכותיים, שוויוניים והוגנים לכלל האוכלוסיות והמגזרים"

איתמר בן גביר מעניק דרגות למפכל החדש דני לוי/רוני כנפו

דוברות המשטרה הגיבה היום (שני) לפרסום ההתבטאויות ההומופוביות של מפכ"ל המשטרה רנ"צ דני לוי במהדורה המרכזית בחדשות 12 אתמול. "אנו מגנים את הכתבה המגמתית, שפורסמה אתמול בערוץ 12, שנועדה לייצר מצג שווא הפוגע בחברי הקהילה ובארגון, בהתבסס על גורמים עלומים בעלי אינטרס", כך נמסר בהודעת הדוברות.

"מאז ומתמיד בשלל תפקידיו, פעל המפכ"ל לקידום סוגיות הנוגעות לחיזוק הקשר ושיתוף הפעולה עם כלל הגורמים בקהילה למתן שירותי משטרה מיטביים עפ"י צרכי האוכלוסיה, לרבות הובלה מבצעית של מצעדי גאווה בערים תל אביב, חיפה וירושלים, לאורך עשרות שנים".

"כמפכ"ל המשטרה מדיניותו שמה דגש על מתן שירותי משטרה איכותיים, שוויוניים והוגנים לכלל האוכלוסיות והמגזרים".

דני לוי, ממ"ז חוף עם הדובר אריה דורון. יואב איתיאל
דוברות המשטרה בהודעה תוקפנית - לאחר שדובר המשטרה עצמו התבטא באופן הומופובי/יואב איתיאל

הכתבה חשפה שיחות שקיים שתחילת השנה, כשעוד כיהן כמפקד מחוז חוף - בשיחה נכח אריה דורון, שקודם להיות דובר המשטרה.

הנושא עלה בשיחה כשהמפכ"ל הטיח במבקר שהגיע לשיחה: "מה זה המכנסיים הצמודים האלו? אל תגיד לי שאתה חלק מהקהילה עכשיו". המבקר השיב שהוא לא חלק מהקהילה הגאה, ודני לוי התעקש: "אתה בטוח? לא שאכפת לי, אין לי משהו אישי נגדם אבל זה מגעיל אותי".

"לא הבנתי, מה מגעיל?", הקשה המבקר על המפכ"ל. "אלו שעושים את זה בפומבי", השיב אריה דורון. המפכ"ל חיזק את דבריו: "אני לא מסוגל לראות שני בחורים שהולכים ביחד ברחוב ונותנים ידיים או שני גברים שמתנשקים ככה בחוץ, זה מגעיל".

לפי הפרסום, שוטר ששירת בעבר במחוז החוף טען כי מדובר בדבר ידוע: "אצל אריה דורון הכינוי 'יא הומו' זה הסיפתח של הבוקר, כל משפט שני שלו נגמר ב'תעשה את מה שאני אומר לך יא הומו, או דיר בלאכ אל תעשה שטויות יא הומו'. זה האיש וזה הסגנון שלו ועם הזמן התרגלנו כי הוא זוכה לגיבוי מהממ"ז (שהיה דני לוי)".

במשטרה מסרו: "יודגש כי בניגוד מוחלט לנטען לאורך תפקידיו השונים קיים המפכ"ל יחסי עבודה וידידות מצוינים עם קהילת הלהט"ב ומוביליה ופעל רבות לחיזוק קשרי המשטרה עימם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully