וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסיק, מה אתה עושה?": בן 24 הואשם בעבירות מין בשני קטינים בצפת

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 15:42

לפי כתב האישום, קלמן לייב לוסטיג יצר קשר עם הקטינים בקו היכרויות טלפוני וקיים עימם שיחות בעלות אופי מיני. הוא נהג להיפגש איתם במעיין, הורה להם להתפשט - ופגע בהם. בחודש שעבר המשטרה עצרה אותו בהילולה בעקבות תלונה, והמון ניסה למנוע את מעצרו

חשוד בעבירות מין בקטינים נעצר במירון/27 א'

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד קלמן לייב לוסטיג, בן 24 מבית שמש, שביצע עבירות מין בשני נערים מהצפון, ובאחד מהם פגע שתי הזדמנויות שונות - כך הותר היום (שני) לפרסום.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מאי סקר מפרקליטות מחוז צפון, נחשפו השתלשלות האירועים והמעשים הקשים שביצע לוסטיג בנערים. עוד עלה מכתב האישום, שלוסטיג ריצה בעבר עונש מאסר בגין עבירות דומות, ולחובתו תיק נוסף בגין ביצוע עבירות מין בקטינה שבוצעו לפני שבעה חודשים בלבד, וטרם התקבלה בו הכרעה. זאת, למרות גילו הצעיר.

סגן מפקד תחנת משטרת צפת, רב-פקד דודו אסרף, סיפר על האופן שבו התגלגלה הפרשה. "לפני כחודש נערים התקשרו למוקד 100 והתלוננו על עבירת מין. זה קרה במהלך ימי הילולת האר"י הקדוש", אמר, "קצין תורן פעל במהירות ותוך זמן קצר הבנו שהחשוד נמצא כבר בציון קבר רבי שמעון בר-יוחאי שבמירון. הגענו עד לציון הקבר וראינו אותו מתפלל בציון הקבר. החשוד היה עטוף בטלית ובתפילין ונוכח ניסיון המעצר, ניסו עשרות מתפללים שהיו באתר הקדוש למנוע מהשוטרים לעצור את החשוד. הם לא הבינו למה שוטרים נכנסים לציון הקבר ועוצרים אותו".

מעצרו קלמן לייב לוסטיג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעצרו קלמן לייב לוסטיג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתחילת חקירתו, לוסטיג שיתף פעולה וקשר עצמו לאירועים ואף הסכים להתלוות עם החוקרים למקום העבירה. "הוא הציג את הדברים כאילו זאת הייתה יוזמת הנערים", אמר רב-פקד אסרף. בהמשך הפסיק לשתף פעולה ושתק בחקירות.

בכתב האישום מתוארים מעשיו של לוסטיג, ולפיו בחודש יוני האחרון הוא ונער בן 14 מהצפון הכירו באמצעות קו היכרויות טלפוני ושוחחו בטלפון מספר פעמים. השיחות ביניהם כללו, בין היתר, תכנים מיניים. הנאשם היה מודע לגילו של הנער, ולמרות זאת קבעו להיפגש בצפת לאחר חודש. המפגש היה בשעה 3:00 לפנות בוקר והנאשם ביקש מהנער ללכת למעיין ושם הוא ביצע בנער עבירות מין. השניים עזבו את המקום לאחר שלמעיין הגיעו עוד אנשים. לוסטיג ביקש מהנער שיוביל אותם למקום שומם והם הלכו אל מערה סמוכה ושם הוא שוב פגע בנער.

כעבור שלושה שבועות, קבעו שוב להיפגש בצפת והפעם הגיע נער נוסף בן 14 והם הלכו למעיין. בהגיעם התפשט הנאשם והורה לקטינים להתפשט גם כן. אחד הנערים הלך למים והנאשם אחז ופגע בו. חברו פנה ללוסטיג וקרא לו: "תפסיק, מה אתה עושה? אתה אונס אותו". הנאשם התעלם מדבריו והמשיך במעשיו. גם הפעם הגיעו עוד מתרחצים למעיין והנאשם חדל ממעשיו והסתתר. כאמור, מאוחר יותר התלוננו הנערים במשטרה והפוגע שעבר לציון הקדוש של הרשב"י נעצר על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully