וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת תדון: פתיחת חקירה נגד תומך טרור - ללא אישור הפרקליטות

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 6:12

ההצעה המקורית נועדה לקבוע כי העבירה של הזדהות עם טרור תחול על אדם שביצע את המעשה גם בלי הצורך להוכיח כוונה לכך, כפי שהחוק דורש כיום. הסעיף החדש נוסף להצעה שכבר אושרה בקריאה ראשונה. ח"כ קריב: "יוביל לאין ספור חקירות פוליטיות"

ח"כ לימור סון הר-מלך בדיון בכנסת/ערוץ כנסת

ועדת החוקה של הכנסת בראשות ח"כ שמחה רוטמן תדון מחר (שלישי) בתיקון לחוק המאבק בטרור שמבקש לאפשר פתיחת חקירה נגד אדם שהביע הזדהות עם מבצע מעשה טרור - בלא אישור של הפרקליטות. הסעיף נוסף להצעת חוק שכבר אושרה בקריאה ראשונה, ולפיה לחוק המאבק בטרור תתווסף עבירה של הזדהות עם אדם שביצע מעשה טרור - ולא עם המעשה בלבד, כפי שקובע החוק כיום. הסעיף החדש הוצע על ידי ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית.

ההצעה המקורית אותה הגישו הר מלך יחד עם חברי הכנסת יצחק קרויזר, צבי סוכות ואליהו רביבו נועדה לקבוע גם כי העבירה של הזדהות עם ארגון טרור תחול על אדם שביצע את המעשה גם בלי הצורך להוכיח כוונה לכך, כפי שהחוק דורש כיום.

לימור סון הר מלך מדליקה נר נשמה לזכר נספי השואה, משכן הכנסת 6 במאי 2024. דני שם טוב, דוברות הכנסת
הסעיף החדש הוצע על ידה. ח״כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית/דוברות הכנסת, דני שם טוב

ח"כ גלעד קריב, חבר הוועדה, מסר כי התוספת החדשה להצעה "תוביל לאין ספור חקירות השתקה והפחדה וחקירות פוליטיות", כלשונו. "אחרי התמונות הקשות מהימים האחרונים שמעידות על עוצמת ההשתלטות של בן גביר על המשטרה אסור להסיר אף מנגנון בקרה מעל חקירות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully