וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין מעצר זורקת החול למעצר הנשים בהרצליה עובר קו ברור: למשטרת ישראל יש שר אבל אין אלוהים

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 5:28

אין דרך קלה לכתוב את זה - אבל מדינת ישראל מדרדרת מרגע לרגע בשמירה על הזכויות הדמוקרטיות של אזרחיה. העומדת בראש מפרת הזכויות היא משטרת ישראל. המדרון חלקלק, אולם לבן גביר אין אינטרס להרגיע את השוטרים - וגם קולו של יולי אדלשטיין טרם נשמע בסוגיה

בקריאות "בושה": מאות מלווים את יולי אדלשטיין בדרכו לבית הכנסת/ללא

אין דרך קלה לכתוב את זה אבל מדינת ישראל מדרדרת מרגע לרגע בשמירה על הזכויות הדמוקרטיות של אזרחיה. העומדת בראש מפרת הזכויות היא משטרת ישראל, זו שאמורה להגן עלינו, עושה הכל כדי לפגוע בנו.

לפני שבוע אצה רצה המשטרה להגיש כתב אישום מופרך בגין זריקת חול על השר איתמר בן גביר. השבוע המשטרה עצרה שלוש שנים בגין "הסגת גבול" לתוך בית כנסת בהרצליה. מילא זה שהשוטרים לא מכירים את לשון החוק, הסגת גבול לפי חוק העונשין נעשית בד"כ לתוך נכס פרטי. בית כנסת, איך שלא נהפוך את זה, הוא לא נכס פרטי, מה בדיוק החטא הגדול בחלוקת פליירים בתוך בית כנסת?

פליירים עם תמונתו של ח"כ אדלשטיין. 13 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פליירים עם תמונתו של ח"כ אדלשטיין. 13 בספטמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הייתי גבאי במשך כמה שנים טובות של מניין, היו לי התמודדויות לא קלות בתפקיד הזה ואני מקווה שעשיתי את התפקיד הזה טוב. אני משוכנע שיש כאלה שיגידו שהייתי טוב ויש כאלה שיגידו שהייתי נוראי. שני דברים אני יודע להגיד בוודאות, עלוני שבת מלאים בפוליטיקה והם נמצאים בכל בית כנסת בישראל, יש כאלה שאפילו מכניסים את עיתוני המגזר לשם.

הדבר השני הוא שלו אותן נשים היו נכנסות למניין שאני הייתי הגבאי שלו, הדבר האחרון בעולם שהייתי עושה הוא להזעיק עליהם משטרה. לכל היותר, הייתי מבקש שהן יניחו את הפליירים במקום המיועד להם.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
השלכת חול על בן גביר. משטרת ישראל, צילום מסך
השלכת חול על בן גביר/צילום מסך, משטרת ישראל

ולאלה מכם שמתכוונים להתפלפל על השאלה האם בית כנסת הוא נכס ציבורי או פרטי, תודה לאל, יש עוד תפקיד שעשיתי בחיים שהכשיר אותי לדעת מה התשובה לשאלה הזאת. הייתי עו"ד במשרד הפנים (לפני שהפכתי להיות עיתונאי) והייתי אחראי על כל הקצאות המקרקעין בארץ, חלק לא מבוטל מבתי הכנסת עברו דרכי. כך שבמרבית המקרים הקרקע היא ציבורית והסיכוי שיש כאן הסגת גבול הוא אפסי.

לשר איתמר בן גביר אין אינטרס להרגיע את השוטרים, ההיפך נראה שהוא נהנה מכל רגע. גם קולו של יולי אדלשטיין לא נשמע בסוגיה והגיע הזמן שהוא ידבר. דבר אחד כבר ברור, למשטרת ישראל יש שר אבל אין אלוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully