וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון באור עקיבא: בן 4 נמחץ למוות לאחר שראשו נתפס בשער בית מגורים

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 21:05

דודתו, שהגיעה לבקר את המשפחה, איתרה אותו. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה כשמצבו אנוש, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו

ילד בן 4 טבע בבריכה ציבורית ביהוד מונוסון/עירכה: אביעד בללי

ילד בן 4 נמחץ למוות הבוקר (שבת) לאחר שראשו נתפס בשער בית מגורים. דודתו, שהגיעה לבקר בעת שהאב היה בבית כנסת, איתרה אותו והזעיקה עזרה.

צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה כשמצבו אנוש, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א מיחידת האופנועים של מד"א אסף תפוחי סיפר: "הגענו במהירות למקום וראינו ילד בן 4 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שככל הנראה ראשו נתפס בשער. מיד ביצענו בו פעולות החייאה שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו אנוש".

נהג אמבולנס נדרס למוות בכביש 2 סמוך לעתלית, 16 באפריל 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
אסון באור עקיבא: בן 4 נמחץ למוות משער בית מגורים/מד"א, תיעוד מבצעי

אורלי סילבינגר מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה: "מרבית תאונות הילדים מתרחשות בבית ובחצר הבית, המקום שנדמה לנו שהוא הבטוח ביותר. אני קוראת להורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - התאימו את הבית והחצר לבטיחות הילדים. ילדים צעירים חייבים בהשגחה רציפה ופעילה, כשהמבוגר פנוי מן עיסוק, ובקשר עין עם הילדים. זה בידיים שלנו למנוע את האסון הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully