וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסורב כניסה בשלישית? הרב ברלנד, שהורשע בעבירות מין, יצא לאומן

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 17:45

הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת שובו בנים, יצא השבוע מהארץ בניסיון להגיע לקברו של רבי נחמן מברסלב ולשהות במקום יחד עם חסידיו בראש השנה הקרוב. הרכבת האווירית לאומן תצא לדרך בימים הקרובים, ולמרות המלחמה עם רוסיה, אלפי חסידים צפויים לעלות לרגל

בווידאו: קבלת הפנים של חסידיו של הרב ברלנד לאחר שחרורו מהכלא/צילום סטילס: יונתן זינדל/פלאש 90, צילום וידאו: רוני כנפו ויאיר לוי המחדש

הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת שובו בנים, יצא ביום שלישי מהארץ בניסיון להגיע לקברו של רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן שבאוקראינה ולשהות במקום יחד עם חסידיו בראש השנה הקרוב בעוד שבועיים וחצי. ברלנד שהורשע בישראל בעבירות מין וריצה עונש מאסר סורב כניסה בשנתיים האחרונות לאוקראינה וספק אם השנה יצליח להיכנס למדינה.

הרכבת האווירית לאומן תצא לדרך בימים הקרובים, ולמרות המלחמה עם רוסיה, אלפי חסידים מישראל צפויים לשהות על קברו של רבי נחמן באומן. מרביתם יטוסו דרך מדינות אחרות כמו פולין, רומניה והונגריה ומשם יגיעו לאומן בהסעות וברכבים בנסיעות שיימשכו בין 7-13 שעות.

הרב אליעזר ברלנד בבית המשפט בירושלים

13 בפברואר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90
הרב אליעזר ברלנד בבית המשפט בירושלים 13 בפברואר 2020/פלאש 90, יונתן זינדל

חלק מהנוסעים נתקלו בקושי לטוס דרך מדינת מולדובה שנחשבת לקרובה ביותר לגבול עם אוקראינה. מולדובה מסרבת לאפשר לטיסות צ'ארטר לנחות בשדה התעופה בקישינב בגלל חוב כספי ומחלוקות נוספות עם ישראל. במשרד החוץ מנסים לפתור את המשבר אך עד כה ללא פריצת דרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully