וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון עצרו את החשוד בפיגוע רכב התופת בחברון | צפו בתיעוד

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 14:51

במבצע משותף של כוחות הביטחון נעצר מבוקש בפיצוץ הרכב באיו"ש בחודש שעבר בעודו מאושפז בבית החולים. בנוסף - אותר ונוטרל רכב תופת בטובאס שנשא מטעני חבלה במשקל 80 ק"ג

כוחות הביטחון עצרו מבוקש שמעורב בפיצוץ רכב תופת בחברון. 13 בספטמבר 2024/דוברות משטרת ישראל

ברביעי בלילה לוחמי י"ממ ושב"כ ביצעו פעילות משותפת יחד עם כוחות צה"ל ומג"ב ועצרו מבוקש, תושב חלחול שבחטיבת עציון, שהיה מעורב בפיצוץ מכונית תופת סמוך לחברון באוגוסט. המבוקש נפצע במהלך פיצוץ המכונית, ונעצר על ידי כוחות הביטחון בבית חולים בו היה מאושפז על רקע פציעתו.

בנוסף, ביום רביעי, במהלך פעילות כוחות הביטחון בטובאס שבחטיבת הבקעה והעמקים איתרו כוחות צה"ל רכב תופת. חבלני מג"ב איו"ש הוקפצו למקום, זיהו כי הרכב מכיל 3 מטעני חבלה במשקל 80 ק"ג ונטרלו את הרכב.

מכונית תופת התפוצצה בתחנת דלק בגוש עציון, 31 באוגוסט 2024. כיבוי והצלה, אתר רשמי
מכונית תופת התפוצצה בתחנת דלק בגוש עציון, 31 באוגוסט 2024/אתר רשמי, כיבוי והצלה

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק התייחס לפעילות ואמר: "אני מברך את לוחמי הימ"מ על הפעולה המוצלחת והמקצועית שביצעו. העבודה היסודית והאמיצה של הכוחות, בשיתוף פעולה עם יתר כוחות הביטחון, מראה את המחויבות שלנו לביטחון אזרחי ישראל - הלוחמים שלנו יגיעו לכל מקום שידרשו לשם כך. פעילות הימ"מ לא רק מביאה לידי ביטוי את המומחיות וההכשרה הגבוהה של היחידה, אלא גם משתלבת בצורה מושלמת עם יתר יחידות משמר הגבול ומשטרת ישראל שפועלות בכל הגזרות בנחישות ובמסירות, בהן יחידת החבלה של מג"ב איו"ש שבנטרול רכב התופת בטובאס למעשה סיכלו אמצעי שעלול היה לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully