וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל העזיבות בצמרת המשטרה נמשך: גם "החוקר" של נתניהו פורש

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 12:31

מפקד המכללה הלאומית לשוטרים, תת-ניצב כורש ברנור, שהוביל במהלך הקריירה את חקירות תיקי האלפים נגד רה"מ נתניהו, הודיע בחודש האחרון למפכ"ל לוי על פרישתו מהארגון. הפרישה של הקצין הבכיר מצטרפת לשורה של עזיבות בתקופה האחרונה

משפט נתניהו- עדותו של כורש ברנור/רוני כנפו

תת-ניצב כורש ברנור, מפקד המכללה הלאומית לשוטרים, הודיע למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דני לוי, על כוונתו לפרוש מהארגון - כך פורסם היום (שישי). ברנור, בתפקידו הקודם כראש יאח"ה, הוביל את חקירות תיקי האלפים נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומאז קידומו נבלם והוזז לתפקיד מפקד המכללה בו כיהן בחמש השנים האחרונות. לאחר מינוי לוי לתפקיד המפכ"ל הודיע ברנור כי הוא מעוניין לסיים את שירותו בארגון.

אתמול, מפקד מחוז יהודה ושומרון (ש"י), ניצב עוזי לוי, הודיע למפכ"ל לוי על פרישתו מהארגון. לוי, נשוי ואב לשניים מעפולה יסיים שירות בן 47 שנים בשורות גופי הביטחון. "המפכ"ל כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון ישראל", נמסר מהמשטרה.

כורש ברנור מעיד במשפט תיקי האלפים ,בית המשפט המחוזי בירושלים, 08 באפריל 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
הודיע למפכ"ל על כוונתו לפרוש מהמשטרה. תת-ניצב כורש ברנור/פלאש 90, חיים גולדברג

המפכ"ל לוי הודיע אתמול על שורה של מינויים בצמרת המשטרה וקיבל את אישורו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. ניצב פרץ עמר, מפקד מחוז תל אביב, ימונה לראש מנהלת הגנה אזרחית - תפקיד שלא היה בארגון קודם לכן - ובעוד כשנה יקודם לסמפכ"ל.

בנוסף, מזכירו הביטחוני של השר בן גביר, תת-ניצב משה פינצ'י, יקודם וימונה למפקד מחוז יהודה ושומרון (ש"י) במקומו של ניצב עוזי לוי. לאחד התפקידים הבכירים ביותר במשטרה ימונה תת-ניצב בועז בלאט, שיועלה לדרגת ניצב ויקבל את תפקיד ראש אגף החקירות והמודיעין. לתפקיד ראש להב 433 ימונה תת-ניצב מני בנימין שיועלה אף הוא לדרגת ניצב.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
איתמר בן גביר, דני לוי. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, יואב איתיאל, עיבוד תמונה
איתמר בן גביר, דני לוי/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, יואב איתיאל

בסבב המינויים נרשמה הפתעה כשמונה מפקד למשמר הלאומי על אף שטרם הוקם, ועליו יהיה אמון תת-ניצב נחשון נגלר שיועלה לדרגת ניצב. בנוסף, דוד פילו ימונה לתפקיד ראש אגף המבצעים וחיים שמואלי ימונה לראש אגף התנועה במקומו של יהודה בן עטר שייצא ללימודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully