וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיח את ראשה בהגה וגרם לכוויות בגבה: כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים שהכה את אשתו

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 18:50

לפי כתב האישום, בן ה-20 הכה את אשתו בכהמ הזדמנויות שונות וגרם לה לחבלות חמורות. במקרה נוסף תקף גם את אביה שניסה להעתמת עימו. בסיום חקירתו, הגישה המשטרה כתב אישום מפורט נגד הצעיר בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש כלפי בת זוג ועוד

תיעוד עצירת החשוד בפריצת רכב/דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל הגישה היום (חמישי) כתב אישום חמור נגד תושב מזרח ירושלים, בן 20, בעקבות שורה של מקרי אלימות נגד אשתו הקטינה. הנאשם גרם לכוויה בגבה של רעייתו באמצעות כפית, היכה אותה באגרופים ובחגורת מכנסיו בעודה מדממת וגרם לשבר באפה במהלך החודשיים האחרונים - כך עולה מכתב האישום.

על פי ממצאי החקירה, עולה כי באחד ממקרי האלימות נוצר ויכוח בין הנאשם לאשתו לאחר שאסף אותה ברכבו. במהלך הוויכוח הוא סטר לה בראש, אחז בשיערה והלם את ראשה בהגה הרכב תוך שהוא מטיח בה אגרופים בפרצוף.

הנתקפת ניסתה להימלט אך הנאשם הצליח לתפוס אותה והמשיך להכות אותה. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו לרעייתו שבר באפה, חבלות, דימום ונפיחות במספר חלקי גופה.

מגן דוד אדום. מד״א,
נגרמו לאישה שברים באף, חבלות, דימום ונפיחות./מד״א

בחקירה עלה שהנאשם תקף את אשתו מספר פעמים נוספות: בוויכוח אחר בין השניים הוא עצר את רכבו בצד והוציא ממנו את הנתקפת תוך כדי שהוא משתמש באלימות רבה שכללה הצלפה של פניה בעזרת חגורתו.

בעקבות האלימות, הורי הנאשמת הגיעו לביתם של בני הזוג על מנת להתעמת עם התוקף. בתגובה, הנאשם תקף את אביה של הנתקפת - הטיח את מכשיר הטלפון שלו על רצפת הבית וניקב את הצמיגים של רכב האב.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
פעילות משטרה. צילום: משטרת ישראל,
"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אלימות מכל סוג שהיא ובפרט אלימות במשפחה"/צילום: משטרת ישראל

לאחר שהשלימה המשטרה את איסוף הראיות והממצאים, הגישה נגדו כתב אישום. לאחר מעצרו הוא הובא בפני ביהמ"ש שהורה על הארכת מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות בעניינו. בימים האחרונים הושלמה החקירה תוך שנאספו עדויות וממצאים וגובשה תשתית ראייתית שהבשילה לכדי כתב אישום מפורט.

כתב האישום מאשים אותו בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש כלפי בת זוג, חבלה חמורה, תקיפה, נזק לרכוש, החזקת סכין שלא כדין ועוד.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אלימות מכל סוג שהיא ובפרט אלימות במשפחה, ותמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות נגד כל מי שינהג באלימות או בריונות, ויתקוף את האחר בביתו, במרחב הציבורי ובכל מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully